لطفا چند لحظه صبر نمائید

اکسس پوینت روتر میکروتیک مدل wsAP ac lite Mikrotik AP Router wsAP ac lite (RBwsAP-5Hac2nD)


0.0 (0)
بدون دیگاه
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت wsAP ac lite اکسس پوینت روتر Dual Bnad میکروتیک Mikrotik AP Router wsAP ac lite RBwsAP-5Hac2nD یک دستگاه اکسس پوینت روتر کوچک در یک باکس پلاستیکی شکیل و از جنس مرقوب میباشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز بصورت همزمان در محیط های داخلی فراهم مینماید .

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
طول : 112 میلیمتر عرض : 126 میلیمتر ارتفاع : 30 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

RBwsAP-5Hac2nD با نام تجاری wsAP ac lite یک دستگاه اکسس پوینت روتر کوچک در یک باکس پلاستیکی شکیل و از آلیاژ مرقوب می باشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز بصورت همزمان در محیط های داخلی فراهم می نماید . کمپانی میکروتیک در تعریف ابتدایی از این دستگاه آورده است که این دستگاه یک مورد محبوب است و با توجه به براکت استاندارد مطابق با سایز پریز های برق یا تلفن این محصول را می توانید در این پریز ها استقرار دهید و به این ترتیب این دستگاه به هیچ عنوان در محیط جلب توجه نمی کند و از این حیص می تواند یک شبکه بی سیم سریع و قابل اطمینان باشد و پوشش Wi-Fi را به هر اتاق و هر نقطه ایی برساند . لذا این اکسس پوینت ایده آل برای استفاده در انواع اتاق ها در مراکزی مانند هتل ها , مراکز تجاری , بیمارستان ها , فرودگاه ها , مراکز اموزشی , شرکت های خصوصی و.... می باشد . 

لازم به یاد آوری است با توجه به پشتیبانی از
قابلیت عملکرد همزمان در دو فرکانس مستقل , این دستگاه می تواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید . شما همزمان می توانید از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای پوشش بی سیم همه دستگاه های تلفن همراه خانگی و از فرکانس 5 گیگاهرتز برای کارهایی مانند پخش فیلم های با کیفیت بالا , تلفن های VoIP که نسبت به از بین رفتن بسته ها حساس هستند و یا هر چه شما صلاح می دانید استفاده نمائید . همچنین با توجه به پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink یا Mesh (هم پوشانی)  در این دستگاه این امکان را برای شما فراهم است تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش  سراسری بی سیم در محیط هایی با مساحت بالا در محیط های داخلی به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر یا به پخش کننده مرکزی دیگر از محصولات کمپانی میکروتیک متصل نمائید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه به صورت مجزا کابل کشی درون شبکه ائی انجام دهید .



 

بر روی برد سخت افزاری این دستگاه سیستم عامل میکروتیک (Router OS) با سطح دسترسی یا لایسنس Level 4 نصب می باشد که این دستگاه را به یک مسیریاب برجسته تبدیل کرده است . این سیستم عامل به طور مداوم و به مدت بیش از پانزده سال است که توسط مهندسان کمپانی میکروتیک مورد بازبینی و ترمیم قرار گرفته است و برحسب ویژگی های سخت افزاری دستگاه و همچنین سطح دسترسی آنها در سیستم عامل کاربرد هایی نظیر مسیریابی یا  Routing | دیوارآتش یا Firewall | پروتکل پیکربندی پویای میزبان یا DHCP Server | ترجمه نشانی شبکه یا NAT | پراکسی سرور یا Proxy Server | رادیوس و مدیریت کابران یا Radius , User Management | بی سیم یا Wireless | تعادل رسانی بارگزاری یا Load Balancing | شبکه خصوصی مجازی یا VPN (Virtual Private Network) | راهگزینی برچسب چندقرارداری یا MPLS | کیفیت سرویس یا Quality of Service | میزبانی اتصالات PPPOE – PPTP – L2TP – SSTP – OpenVPN – ISDN | پرس بسته ها و... را در دسترس شما قرا می دهد .

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل
3 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابیت بر ثانیه , 1 عدد پورت USB 2.5 برای شارژ تلفن همراه و یا ذخیره سازی بیشتر , پردازنده 1 هسته ایی مدل QCA9531 معماری MIPSBE با سرعت 650 مگاهرتز برای هر هسته , 64 مگابایت مقدار فضای ذخیره گاه حافظه (RAM) و 2 خروجی (RJ45) برای اتصال آسانتر تلفن سیمی بر روی میز می باشد . قابل ذکر است در این دستگاه منبع تغذیه عرضه نشده است و شما صرفا میتوانید برای برق رسانی به دستگاه از طریق قابلیت PoE IN در (پورت 1 اترنت) اقدام نمائید . در این حالت برق دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE ها و یا سایر محصولات با قابلیت PoE OUT با استاندارد و ولتاژ مشابه تامین میگردد . همچنین از طریق قابلیت PoE OUT که در پورت 3 روتر فعال میباشد می توانید نسبت به برق رسانی به دستگاه دیگر با استاندارد و ولتاژ مشابه اقدام نمایید .

از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به ابعاد 112x126x30 mm , قابلیت کار در درمای محیطی 40- الی 60+ درجه سانتیگراد , حداکثر توان مصرف انرژی 20w و براکت تعبیه شده با مناسب ترین و استاندارد ترین پریز های ایالات متحده و اتحادیه اروپا اشاره نمود . همچنین شما میتوانید به عنوان یک لوازم جانبی جداگانه یک پیچ مخصوص از نوع (کد محصول K50) سفارش دهید که تضمین می کند درب دستگاه فقط توسط مالک باز شود . لازم به ذکر است این مطلب توسط فروشگاه تندیس ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که تجربه یا نکته نظری نسبت به عملکرد محصول دارید میتوانید با درج پیام در بخش نظرات ما را از آن آگاه نمائید .

  • ایده آل برای پوشش WiFi در اماکن عمومی و خصوصی مانند هتل ها , مراکز خرید , فرودگاه ها , شرکت ها , بیمارستان ها و ... با قابلیت عملکرد همزمان در دو باند فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز 
  • بهره گیری از قابلیت مسیر یابی (نسخه سیستم عامل RouterOS با سطح دسترسی Level 4)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 1.5dBi از نوع آنتن امنی داخلی  - استاندارد وایرلس 802.11b/g/n - حداکثر سرعت 300Mbit/S)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 5GHz (توان آنتن 3dBi از نوع آنتن امنی داخلی  - استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac - حداکثر سرعت 433Mbit/S)
  • حداکثر نرخ انتقال داده در بستر بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه 
  • 3 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابیت بر ثانیه
  • قابلیت PoE IN به منظور تامین برق دستگاه از طریق PoE , سوئیچ PoE ها و یا سایر تجهیزات با قابلیت PoE OUT (سازگار با استاندارد 802.3af/at)
  • قابلیت  PoE OUT در پورت 3 به منظور تامین جریان برق دستگاه دیگر با ولتاژ و استاندارد مشابه 
  • 1 عدد پورت USB Type A 
  • پردازنده 650 مگاهرتزی تک هسته ایی
  • 64 مگابایت حافظه رم (RAM)
  • حداکثر توان مصرف انرژی 20W
  •  ابعاد 112x126x30 mm
  • قابلیت کار در درمای محیطی 40- الی 60+ درجه سانتیگراد
  • قابلیت استقرار در پریزهای تلفن و برق 


نمای پنل اتصالات روتر (1)

 




 
  1. پورت 2 اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابیت بر ثانیه 
  2. پورت 3 اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از قابلیت PoE OUT به منظور برق رسانی به تجهیزات دیگر مانند ای پی فون ها . اکسس پوینت و ... با ولتاژ و استاندارد مشابه 
  3. پورت RJ11 به منظور اتصال به تلفن سیمی (لازم به ذکر است این پورت در زمانی کاربرد دارد که شما کابل تلفن را به جایگاه مربوطه در پشت دستگاه (تصویر شماره 3 در عکس زیر) متصل نمائید و در این سمت تحویل بگیرید. 
  4. درب امنیتی دستگاه (با استفاده از پیچ مخصوص از نوع (کد محصول K50) که باید بصورت جداگانه سفارش دهید میتوانید این تضمین را داشته باشید که درب دستگاه فقط توسط مالک باز شود


نمای پنل اتصالات روتر (2)
 
  1. پورت 1 اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 مگابیت بر ثانیه (پشتیبانی از قابلیت PoE IN به منظور تامین برق دستگاه از طریق PoE , سوئیچ PoE ها و یا سایر تجهیزات با قابلیت PoE OUT (سازگار با استاندارد 802.3af/at)
  2. LED های تعیین وضعیت اتصالات دستگاه 
  3. پورت RJ11 به منظور اتصال به تلفن سیمی (لازم به ذکر است این پورت در زمانی کاربرد دارد که شما کابل تلفن را به جایگاه مربوطه متصل نمائید و در سمت جلوی پنل (تصویر شماره 3 در بخش نمای پنل اتصالات روتر (1)  ) تحویل بگیرید. 
  4. 1 عدد پورت USB Type A 



مشخصات فنی محصول


Specifications

 Product code  RBwsAP-5Hac2nD
 Architecture  MIPSBE
 CPU  QCA9531
 CPU core count  1
 CPU nominal frequency  650 MHz
 RouterOS license  4
 Size of RAM  64 MB
 Storage size  16 MB
 Storage type  FLASH
 MTBF  Approximately 100'000 hours at 25C
 Tested ambient temperature  -40°C to 60°C




Powering

 Number of DC inputs  1 (PoE-IN)
 Max power consumption  20 W
 Max power consumption without attachments  6 W
 FAN count  Passive
 PoE in  802.3af/at
 PoE in input Voltage  18-57 V




Wireless specifications

 Wireless 2.4 GHz GHz data rate  300 Mbit/S
 Wireless 2.4 GHz number of chains  2
 Wireless 2.4 GHz Standards  802.11b/g/n
 Antenna gain dBi for 2.4 GHz  1.5
 Wireless 2.4 GHz GHz chip model  QCA9531
 Wireless 5 GHz Max data rate  433 Mbit/s
 Wireless 5 GHz number of chains  1
 Wireless 5 GHz standards  802.11a/n/ac
 Antenna gain dBi for 5 GHz  3
 Wireless 5 GHz chip model  QCA-9887




Ethernet

 10/100 Ethernet ports  3


 

PoE-out

 PoE-out ports  Ether3
 PoE out  Passive PoE
 Max out per port output (input 18-30 V)  420 mA
 Max out per port output (input 30-57 V)  420 mA
 Max total out (A)  420 mA




Peripherals

 Number of USB ports  1
 USB Power Reset  Yes
 USB slot type  USB type A
 Max USB current (A)  0.5




Other

 Mode button  Yes




Certification & Approvals

 Certification  CE, FCC, IC, EAC, ROHS
 IP  IP20
فایل های مرتبط فایل راهنمای کاربر
Download Download
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
RBwsAP-5Hac2nD
ابعاد
112x126x30mm
سایر مشخصات فنی
پردازنده تک هسته ایی مدل QCA9531 معماری MIPSBE
سرعت پردازنده 650 مگاهرتز
مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت
اپراتور سیستم Router OS
سطح دسترسی در سیستم عامل Level 4
دمای محیطی آزمایش شده برای کارکرد دستگاه 40- الی 60+ درجه سانیتگراد
مشخصات برق محصول
سایر مشخصات برق محصول
تعداد ورودی تامین جریان برق 1 عدد قابلیت PoE IN
ولتاژ ورودی PoE IN 18-57V
حداکثر توان مصرفی انرژی 20W
مشخصات خروجی اترنت
تعداد پورت اترنت
3 عدد
سرعت پورت اترنت
3 عدد با سرعت 10/100
سایر مشخصات خروجی اترنت
قابلیت PoE IN در پورت 1
قابلیت PoE OUT در پورت 3
حداکثر جریان خروجی در پورت PoE OUT 420mA
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
1 خروجی USB از نوع USB type A
1 خروجی RJ11 برای اتصال راحت تر سیم تلفن
مشخصات بیسیم
فرکانس
2.4 و 5 گیگاهرتز
حداکثر سرعت بی سیم
750Mbit/S
مشخصات دیگر
ایده آل برای کار در
شبکه های متوسط
سایر مشخصات دیگر
محیط های قابلی استفاده (داخلی)
حداکثر مسافت قابل پوشش یک واحد 85+ متر
گواهینامه ها و تاییدیه ها CE/RED FCC IC EAC ROHS
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید