لطفا چند لحظه صبر نمائید

شرایط مرجوع نمودن کالا

یکی از مواردی که همواره برای خریداران کالا و خدمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است قوانین مرجوعی کالا یا خدماتی می باشد که از وبسایت شرکت ها خریداری شده است .  البته هر در فروشگاه شرایطی جهت مرجوعی کالا وجود دارد که فروشگاه ما نیز از آن مستثنی نیست . لذا با توجه به نوع محصولات فروشگاه ما که اکثرا در رنج تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی دسته بندی می شوند قوانین مرجوعی کالا پس از خرید به شرح زیر می باشد . لذا خواهشمند است قبل از خرید محصول این شرایط و قوانین مطالعه گردد  
 
  • کالایی که مشتری بنا به مشورت غلط دیگران خریداری می کند  : بسیاری از مشتریان با توجه به مشاوره هایی که از دوستان یا متخصصات حوزه IT کسب می کنند نسبت به خرید قطعات اقدام می نمایند و پس از خرید به این موضوع پی میبرند که اساسا این کالا برای پروژه درخواستی آنها غیر قابل استفاده و یا غلط بوده است . لذا فروشگاه ما در ارتباط با این موضوع هیچ مسئولیتی را عهده دار نمیباشد و تحت هیچ شرایط امکان مرجوع و یا حتی جا به جایی کالا را نخواهد داشت.
 
  • کالاهایی که بنا به اظهارات مشتری به دلیل اطلاعات غلط شرکت در فروشگاه خریداری شده است : تمامی مطالبی که در فروشگاه در ارتباط با محصولات درج شده است . ترجمه مطالبی می باشد که کمپانی سازنده کالا آن را  در قایل توضیحات محصول ارائه کرده است . لذا این شرکت مسئول صحت اطلاعات اعلامی از طرف کمپانی سازنده کالا نمی باشد . سعی شده است در مطالب به صورت شفاف هم توضیحات کمپانی سازنده کالا درج شود و هم دریافت بازخوردهایی که خریداران یا استفاده کنندگان در ارتباط با آن محصول داشته اند .لذا این فروشگاه صرفا اطلاعات کمپانی سازنده کالا رو در اختیار خریدار قرار می دهد و در صورتی که به هر دلیلی خریدار از عملکرد محصول رضایت نداشته باشد . شرکت تحت هیچ شرایط نمی تواند محصول را مرجوع نماید . 
 
  •  48 ساعت مهلت تست و مرجوعی در صورت خرابی کالا : فروشگاه تندیس بر روی تمامی کالاهای خود 48 مهلت تست تست ارائه می کند و این فرصت برای خریدار فراهم می نماید تا در فرصت اعلامی نسبت به تست محصولاتی خریداری شده اقدام نماید و در صورت خرابی یا ایراد آن را به فروشگاه مرجوع نماید .در صورت گذشت زمان 48 ساعته فروشگاه هیچ مسئولیتی در این ارتباط نخواهد داشت و روند پیگیری صرفا در حوزه شرایط خدمات پس از فروش آن کالا ادامه خواهد یافت .  لازم به ذکر است تمامی کالاهای ارسالی برای خریداران قبل از ارسال چک نهائی سلامت فیزیکی را خواهند گذارند و از این منظر عملا خریداران می توانند با خیال آسوده نسبت به خرید کالا اقدام نمایند .  
 
  • فروش کالای کار کرده و غیر قابل اصل به عنوان کالای آکبند و اصل : فروشگاه تندیس اصالت کالاهای فروخته شده را تائید می کند . لذا هیج محصول غیر قابل اصل یا کارکرده در فروشگاه به نام محصول اصل یا آکبند فروخته نخواهد شد . در مواردی مثل کابل شبکه . اداپتور و... که ممکن است محصولات کپی یا غیر قابل اصل باشند به صراحت در صفحه محصول اعلام می شود که این محصول غیر قابل اصل می باشد . همچنین در محصولاتی مانند سوئیچ های کمپانی سیسکو که در سراسر جهان به صورت ریفر و نیو قابل فروش می باشند به صورت صریح در صفحه محصول به خریدار اعلام شده است که محصول فوق با مشخصات فوق به صورت ریفر عرضه می شود .
 
  • شکستگی یا خرابی محصول به دست مشتری : طبیعتا” کالائی که در اثر سهل انگاری مشتری دچار خرابی شده باشد مشمول مرجوعی و گارانتی بازگشت وجه نمی باشد. دقت کنید هنگام خرید، محصول دقیقا” مطابق با مشخصات مورد نیاز شما باشد. اگر به هر دلیلی مانند فشار ، دما ،  استفاده نا مناسب و … محصول خریداری شده دچار خرابی شده باشد، مسئولیت آن با فرد خریدار است.
 
  • آسیب دیدگی یا مفقودی دستگاه توسط باربری ها و شرکت های حمل و نقل (صرفا شهرستان) : این مکان برای خریدارن فراهم است که با مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی نسبت به تحویل کالای خریداری شده اقدام نمایند . در این مورد خریداران می تواند سلامت فیزیکی محصول از قبیل شکستگی یا ضرب دیدگی را بررسی نماید . در مواردی مانند ارسال با باربری ها و شرکت های حمل و نقل شرکت محصولات فروخته شده را در سلامت فیزیکی 100 درصدی و با بسته بندی مناسب تحویل باربری ها و شرکت های حمل و نقل خواهد داد و در صورت قبول باربری حتی المقدور آن را بیمه خواهد کرد . لذا آسیب دیدگی یا مفقودی دستگاه در حین حمل توسط شرکت های حمل و نقل متوجه این فروشگاه نخواهد بود و شرکت های حمل و نقل می بایست پاسخگوی این موارد باشند . 

همه موارد بالا ، بند های سخت گیرانه ای بود که در هر فروشگاه اینترنتی مشابه آن را خواهید یافت، اما یک حرف دوستانه : هیچ کس اندازه ما از اینکه شما از تهیه محصول خریداری شده خرسند باشید ، خوشحال نمی شود چرا که در مسیر بزرگ شدن این مشتریان ما هستند که ما را بالا می برند. تمام تلاش ما بر این اساس خواهد بود که شما را در تهیه محصول مناسب یاری کنیم و تا به حال بار ها پیش آمده است که علیرغم دارا نبودن شرایط مرجوعی ذکر شده فوق ، کالا را مرجوع کرده و مبلغ پرداخت شده را باز گردانده ایم. از شما نیز تقاضا داریم در این مسیر ما را یاری کنید.

بازگشت وجه : پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسی کارشناس مربوطه جهت مطابقت شرایط مرجوعی ، بازگشت وجه در مدت حداکثر 48 ساعت در روزهای غیر تعطیل صورت می گیرد.