لطفا چند لحظه صبر نمائید

قوانین و مقررات

خرید از فروشگاه ما بسیار راحت میباشد . تمامی موارد برای یک خرید آسان و راحت برای شما در فروشگاه ما فراهم شده است . خرید از فروشگاه احتیاج به ثبت نام دارد و روند ثبت نام بسیار راحت و با چند کلیک قابل انجام می باشد . همچنین آیتم های متنوعی جهت ارسال محصول و همچنین فاکتور های رسمی و غیر رسمی برای شما فراهم شده است که به راحتی می توانید مطابق با نیاز خود اقدام نمائید . در ارتباط با سایر موارد توضیحاتی در ادامه آمده است که خواهشمند است در صورت داشتن وقت آزاد مطالعه نمائید . 

 
  • قیمت های اعلامی :  فروشگاه تندیس همواره در تلاش است که قیمت های محصولاتی که در وبسایت قرار می گیرند را به صورت روزانه مورد بررسی و در صورت تغییر اصلاح نماید . لذا اکثریت قیمت های اعلامی در شرایطی که بازار ارز ساکن و آرام باشد معتبر می باشد . در مواردی که بازار ارز به صورت ساعتی جا به جا می شود ممکن است شرکت موفق نشود محصولات را به صورت ساعتی مورد بازبینی قرار دهد . لذا خواهشمند است در این موارد در صورتی که آلارم هشدر در صفحه صلی وبسایت قرار گرفته بود . قبل از خرید از طریق واتس آپ و تلگرام نسبت به صحت قیمت اعلامی در وبسایت اطمینان حاصل شود . 
 
  • موجودی اعلامی :  فروشگاه تندیس همواره در تلاش است که موجودی محصولاتی که در وبسایت قرار می گیرند را به صورت روزانه مورد بررسی و در صورت تغییر اصلاح نماید . لذا اکثریت موجودی اعلامی معتبر می باشد . در مواردی که ممکن است از یک کالا به تعداد کم موجود باشد و با توجه به اینکه شرکت به صورت تلفنی نیز فروش دارد ممکن است اصلاح موجودی در مواردی با تاخیر انجام گردد که در صورت عدم تامین موجودی مبلغ به خریدار به صورت لحظه ایی مرجوع خواهد شد و شرکت در این حالت منتظر تسویه شرکت شاپرک نخواهد ماند . 
 
  • گارانتی و خدمات پس از فروش : مواردی مانند سوختگی ( به علت نوسانات برق ناشی از منبع تغذیه غیر مجاز یا مستهلک شده , خرابی کابل پاور , خرابی کابل شبکه یا استفاده از کابل شبکه نامرغوب , ورود ولتاژ غیر مرتبط با جریان مشخص شده به دستگاه, نوسانات برقی حاصل از رعد و برق و سیستم ارتینگ و یا مواردی که سبب سوختگی پاور دستگاه گردد) | خرابی دستگاه به علت استفاده نا صحیح و عدم رعایت موارد ایمنی در ارتباط با محصول (ناشی از اعمال سیستم عامل غیر مرتبط به دستگاه, استفاده از دستگاه های داخلی در محیط بیرونی و...) | شکستگی و ضرب دیدگی | مخدوش شدن شماره سریال | مخدوش شدن هولوگرام (درصورت وجود) | باز شدن یا تعمیر توسط افراد ناشناس | گذشتن زمان گارانتی (یکسال از تاریخ خرید) | ورود آب یا ذرات دیگر به داخل برد دستگاه (به علت عدم رعایت موارد ایمنی) شامل گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات فروخته شده در فروشگاه ما نخواهد شد و در صورت تعمیر با اعلام هزینه انجام خواهد گرفت . ( لازم به ذکر است اکثریت محصولات قرار گرفته در وبسایت از کمپانی های بسیار معتبر دنیا می باشند که در صورت رعایت موارد ایمنی گاها تا سالها بدون حتی کوچکترین مشکلی در حال سرویس دهی می باشند)