لطفا چند لحظه صبر نمائید

کارت LTE میکروتیک مدل R11e-4G Mikrotik LTE miniPCI-e card for bands 3,7,20,31,41n,42,43


0.0 (0)
بدون دیگاه

R11e-4G نوعی کارت یا ماژول LTE رده 4 میباشد که قابلیت اتصال به شیار یا زبانه ی مخصوص MiniPCI-e در انواع دستگاه که از تکنولوژی LTE پشتیبانی مینمایند را دارا میباشد . لازم به ذکر است این ماژول صرفا شبکه 4G/TD-LTE و سرعت انتقال داده را در دستگاه شما مشخص مینماید و دارای آنتن LTE و یا خروجی برای اتصال سیم کارت نمیباشد .کارت

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

R11e-4G نوعی کارت یا ماژول LTE رده 4 میباشد که قابلیت اتصال به شیار یا زبانه ی مخصوص MiniPCI-e در انواع دستگاه که از تکنولوژی LTE پشتیبانی مینمایند را دارا میباشد . لازم به ذکر است این ماژول صرفا شبکه 4G/TD-LTE و سرعت انتقال داده را در دستگاه شما مشخص مینماید و دارای آنتن LTE و یا خروجی برای اتصال سیم کارت نمیباشد . بلکه شما میتوانید این کارت را در دستگاه هایی مانند SXT R , wAP R , LHG R , LtAP که دارای آنتن LTE میباشند نصب نمائید و نسبت به اتصال سیم کارت با مشخصات ذکر شده اقدام نمائید . همچنین این کارت ایده آل برای دستگاه هایی میباشد که دارای چندین درگاه MiniPCI-e میباشند . در این حالت شما میتوانید این کارت را در دستگاه مربوطه نصب نمائید و به عنوان یک ارتباط پشتیبان یا به عنوان یک قابلیت جدید در دستگاه بهره گیری نمائید .  

این ماژول یا کارت LTE از شبکه 4G/TD-LTE و باند های بین المللی 3/7/20/31/41n/42/43 پشتیبانی مینماید و با توجه به بهره گیری از تکنولوژی مودم های رده 4 حداکثر نرخ انتقال داده LTE در این دستگاه از برج رادیویی به دستگاه 150 مگابیت بر ثانیه که به اصطلاح Downlink نام دارد و از دستگاه به برج رادیویی 50 مگابیت بر ثانیه که اصطلاحا Uplink نام دارد میباشد . محصولات سازگار با این کارت را میتوانید در بخش انتهایی صفحه در قسمت کالاهای مرتبط و یا در فایل توضیحات محصول مشاهده نمائید .  لازم به ذکر است این مطلب توسط شرکت تندیس رایان ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که نکته نظر یا نقدی به مطلب ارائه شده دارید میتوانید در بخش نظرات ما را نسبت به برورسانی مطلب یاری نمائید .

فایل های مرتبط  دانلود
 فایل توضیحات  Download
تصویر محصول در ابعاد بزرگ Download

  • قابلیت اتصال به انواع دستگاه هایی که از تکنولوژی LTE پشتیبانی مینمایند و دارای شیار یا زبانه مخصوص MiniPCI-e میباشند 
  • باند های پشتیبانی شده بین المللی 3/7/20/31/41n/42/43
  • قابلیت پوشش شبکه 4G/TD-LTE
  • بهره گیری از تکنولوژی مودم های رده 4 در باند LTE با حداکثر نرخ انتقال داده (150 مگابیت بر ثانیه Downlink و 50 مگابیت بر ثانیه Uplink)
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
R11e-4G
باند ها و دسته بندی های موبایل
شبکه قابل پوشش
4G/TD-LTE
رده مودم LTE
مودم رده 4
سایر اطلاعات باندها و دسته بندی های موبایل
LTE Category 4 (150Mbps Downlink / 50Mbps Uplink)
LTE FDD bands 3 (1800MHz) / 7 (2600MHz) / 20 (800MHz) / 31 (450MHz)
LTE TDD bands 41n (2500MHz) / 42 (3500MHz) / 43 (3700MHz)
مشخصات دیگر
سایر مشخصات دیگر
حداکثر توان مصرف انرژی 3W
گواهینامه ها و تائدیه ها بین المللی FCC/IC
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

برچسبها