لطفا چند لحظه صبر نمائید

پچ کورد 5 متری لگراند CAT.6A UTP روکش PVC Patch Cord CAT.6A U-UTP PVC 5M Legrand


0.0 (0)
بدون دیگاه

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت پچ کورد 5 متری لگراند رده CAT 6A نوع UTP روکش PVC از محصولات کمپانی لگراند Legrand Patch Cord CAT.6A U-UTP PVC 5M

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
طول : 5 متر
معرفی

پچ کورد 5 متری CAT 6A UTP روکش PVC یا همان کابل شبکه در متراژ مختلف از محصولات کمپانی لگراند میباشد که که برای اتصال موقت (پچ کردن) یک دستگاه الکترونیکی به دستگاهی دیگر به منظور هدایت و انتقال دیتا مورد استفاده قرار می‌گیرد . این پچ کورد ها بر حسب نیاز شما در سایز های مختلف و رنگ ها متنوع در دسترس شما قرار دارند . در هر دو سر کابل این پچ کورد بصورت پیش فرض از سمت کارخانه‌ با سوکت RJ45 پانچ شده است همچنین روکش این پچ کورد از جنس PVC قابل عرضه می باشد . 

  • برند : Legrand | لگراند
  • نوع محصول : پچ کورد 
  • طبقه بندی کابل : CAT 6A
  • نوع کابل : U-UTP
  • طول کابل : 5 متر
  • روکش کابل : PVC
  • رنگنبندی : بستگی به موجودی انبار 



توضیحات مختصر 


پچ‌ کورد (Patch Cord) یا کابل‌ پچ (Patch Cable) یا پچ‌ لید (Patch Lead)، ) از تجهیزات مورد نیاز در یک شبکه میباشد که برای اتصال اجزای درون یک شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.  پچ کورد ها در حقیقت یک عدد کابل شبکه کوتاه شده میباشند که طول آنها میتواند از 20 سانتیمتر تا 30 متر باشد ، در دو سر پچ کورد ها به صورت پیشفرض از سمت کارخانه یک سوکت استاندارد RJ45 استفاده شده است. استفاده از پچ کوردها همواره موجب صرفه جویی در زمان کابل کشی خواهد شد زیرا سوکت زدن کابل ها به صورت استاندارد و منظم زمان زیادی را از شما می گیرد. مخصوصاً در مواقعی که شبکه خیلی بزرگ باشد. کار سوکت گذاری کابل ها نیاز به نیروی انسانی و همچنین ابزار دارد. در صورتی که از پچ کورد ها استفاده کنیم در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد .
 

 

تفاوت کابل شبکه با روکش LSZH و کابل شبکه با روکش PVC


LSZH مخفف کلمات Low Smoke Zero Hologen است که به معنی کم دود فاقد هالوژن می باشد . مواد LSZH در هنگام آتش سوزی دود کمتری نسبت به پی وی سی (PVC) و  پلی اتیلن (PE) تولید می کنند.  همچنین دود ناشی از سوختن LSZH  بر خلاف دود ناشی از  پی وی سی و پلی اتیلن فاقد گاز هالوژن است. 

هالوژن ماده ای به شدت سمی و کشنده است که استنشاق  آن باعث خفگی میشود. مواد پی وی سی یا پلی اتیلن دارای مواد پلاستیکی حاوی هالوژن هستند.

 

انواع پچ کورد ها
 

طبقه بندی 

 نوع کابل 
 

حداکثر سرعت انتقال

کاربرد

حداکثر پهنای باند

CAT 1

UTP 

1 مگابیت در ثانیه

تلفن های داخلی (سیم تلفن)

1 مگاهرتز

CAT 2

UTP

4 مگابیت در ثانیه

تلفن (استفاده بسیار کم)

4 مگاهرتز

CAT 3

UTP

16 مگابیت در ثانیه

اترنت BaseT10

16 مگاهرتز 

CAT 4

UTP

20 مگابیت در ثانیه

Token Ring (استفاده بسیار کم)

20 مگاهرتز

CAT 5

UTP

100 مگابیت در ثانیه

اترنت سریع  (fast ethernet)

100 مگاهرتز

CAT 5e

UTP

100 مگابیت در ثانیه

اترنت گیگابیتی

100 مگاهرتز

CAT 6

STP / UTP 

1000 مگابیت در ثانیه

اترنت 10 گیگابیتی

250 مگاهرتز

CAT 6a

STP

1000 مگابیت بر ثانیه

اترنت 10 گیگابیتی

500 مگاهرتز

CAT 7

STP

1000 مگابیت بر ثانیه

اترنت 10 گیگابیتی

600 مگاهرتز

 

 

ساختار کابل پچ کورد ها 

 
ساختار کابل  توضیحات 
U/UTP یا UTP در این نوع از پچ کورد ها هیچگونه شیلد یا فویل دور زوج ها قرار داده نشده است ندارد و سوکت های آن نیز هیچ گونه شیلدی ندارد
 
F/UTP یا FTP در این نوع از پچ کوردها دور همه زوج ها یک عدد فویل قرار گرفت است، اما دور تک تک زوج ها شیلدی قرار داده نشده است اما سوکت های آنها شیلد دار میباشند.
 
S/UTP  در این نوع از پچ کورد یک شیلد Braid Screen یا بافته شده دور همه زوج های تابیده شده قرار گرفته است اما دور تک تک زوج ها به صورت جداگانه شیلدی قرار داده نشده است , سوکت ها نیز شیلد دار میباشند.
SF/UTP یا SFTP در این نوع از پچ کورد دور چهار زوج هم شیلد Braid Screen و هم فویل قرار گرفته است. اما دور تک تک زوج ها چیزی قرار داده نشده است. سوکت ها نیز  شیلد دار میباشند.
 
S/FTP  در این نوع از پچ کورد یک  شیلد Braid Screen دور زوج های تابیده شده قرار گرفته است و دور هر یک از زوج ها نیز به طور مجزا فویل قرار دارد . سوکت ها نیز شیلد دار میباشند.
 
F/FTP یا FFTP در این نوع از پچ کورد دور زوج های تابیده شده و هم دور تک تک زوج ها فویل قرار دارد. سوکت ها نیز شیلد دار میباشند.
 
U/FTP  در این نوع از پچ کورد دور زوج های تابیده شده فویل قرار دارد اما شیلد یا فویلی دور تک تک زوج ها وجود ندارد. سوکت ها نیز شیلد دار میباشند.
 


راهنمائی در خرید 

 
  • در صورتی که مسیر پچ کورد از کابلهای برق میگذرد از کابل های با ساختار SFTP استفاده نمائید .
  • در صورتی که مسیر پیچ کورد از کابلهای برق نمیگذرد از کابل های با ساختار UTP استفاده نمائید .
  • در صورتی که موقعیت مکانی قابل استفاده پچ کورد ها در محیط های داخلی میباشد میتوانید از پچ کورد با روکش PVC استفاده نمائید .
  • در صورتی که متراژ مورد نظر شما بالای 10 متر میباشد حتما از پچ کورد های دارای تست فلوک استفاده نمائید .
  • در صورتی که قصد دارید از پچ کورد در اجرا یا بهینه سازی سرور ها استفاده نمائید به رنگبندی آنها توجه نمائید که سبب نظم و عیب یابی سریع در مراحل بعدی بازبینی سرور خواهد شد .
  • در شبکه های بسیار حساس از پچ کورد های LEVEL A بازار استفاده نمائید . 

 
مشخصات فنی
نام محصول
پچ کورد 5 متری لگراند رده CAT 6A نوع UTP روکش PVC
برند
لگراند
طبقه بندی کابل
CAT 6A
نوع کابل
UTP
متراژ کابل
5 متر
روکش کابل
PVC
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید