لطفا چند لحظه صبر نمائید

پچ پنل شبکه 24 پورت امپ CAT6 UTP Patch Panel 24 Port CAT6 UTP AMP


0.0 (0)
بدون دیگاه

بررسی مشخصات , قیمت و مشخصات پچ پنل 24 پورت کت 6 امپ Patch Panle 24 Ports AMP CAT6 UTP , پچ پنل شبکه 24 پورت CAT6 UTP امپ از محصولات کمپانی آمریکائی AMP میباشد که برای استفاده در تجهیزات شبکه با استاندارد UTP مناسب میباشد اما منعی برای استفاده در تجهیزات شبکه با استاندارد FTP ,یا SFTP نیز ندارد .

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
وزن : 1.2 کیلوگرم طول : 100 میلیمتر عرض : 100 میلیمتر ارتفاع : 70 میلیمتر
معرفی
پچ پنل یکی از تجهیزات پسیو شبکه های کامپیوتری می باشد که به تعداد پورت های مختلف تولید و در سطح بازار موجود می باشد. به طور معمول و با توجه به نیاز خود در محیط های مختلف می توان از پچ پنل های با تعداد پورت  12، 24، 48 و …  استفاده نمود. این تجهیزات مخابراتی و شبکه ای از دو قسمت کلی یعنی بدنه ی اصلی و کیستون تشکیل شده اند. پچ پنل ها بین نقاط انتهایی کابلهای شبکه و تجهیزات شبکه ای  مثل هاب، روتر، ... قرار گرفته و به جای اینکه کابلهای شبکه مستقیما" به این تجهیزات متصل شوند از طریق پچ پنل متصل میشوند. به عبارت دیگه وجود پچ پنل ها در شبکه هایی که در طی زمان گسترش و تغییرات را خواهند داشت سبب ایجاد یک شبکه منظم و راحت خواهد شد و همچنین عیب یابی و تغییرات احتمالی در آینده آسان تر شود. 

پچ پنل شبکه 24 پورت CAT6 UTP امپ از محصولات کمپانی آمریکائی AMP میباشد که برای استفاده در تجهیزات شبکه با استاندارد UTP مناسب میباشد اما منعی برای استفاده در تجهیزات شبکه با استاندارد FTP ,یا SFTP نیز ندارد . این پچ پنل دارای 24 عدد پورت اترنت میباشد که شما میتواند 24 عدد کیستون شبکه را بر روی این محصول نصب نمائید . کیستون های این محصول از نوع استاندارد CAT 6 با پشتیبانی از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگا‌هرتز میباشند . همچنین این کیستون‌ها از نوع UTP و بدون شیلد میباشند و قابلیت حذف مناسب نویز و تداخل‌های الکترومغناطیسی را ندارند .
 

توضیحات:
  • نوع محصول Patch Panel - پچ پنل 
  • شرکت سازنده AMP - ام پ 
  • تعداد پورت 24 عدد با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000
  • نوع کیستون بدون شیلد 
  • نوع پچ پنل UTP 
  • طبقه بندی کیستون استاندارد CAT 6 
  • قابلیت نصب در رک به ارتفاع 1U
  •  محتویات محصول شامل فریم فلزی پچ پنل / 1 بسته 24 عددی شامل کیستون امپ / 1 بسته 24 عددی شامل قسمت قفل شونده کیستون / 1 بسته شامل 8 عدد پیچ و 4 عدد بست پلاستیکی کمربندی و راهنمای نصب پچ پنل
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
پچ پنل 24 پورت امپ CAT6 UTP
ابعاد
100x100x70mm
نوع محصول
پچ پنل
تعداد پورت
24
طبقه بندی
CAT 6
نوع طبقه بندی
UTP
نوع کیستون
بدون شیلد
مشخصات دیگر
سایر مشخصات دیگر
پشتیبانی از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگا‌هرتز
لطفا چند لحظه صبر نمائید