لطفا چند لحظه صبر نمائید

اکسس پوینت یونیفای مدل WB XG Access Point Wireless UBNT UniFi WB-XG (UWB-XG)


0.0 (0)
بدون دیگاه

UniFi WiFi BaseStation XG با نام تجاری UWB-XG یک دستگاه اکسس پوینت صنعتی بی سیم و فوق العاده حرفه ایی با عملکرد بسیار بالا از سری محصولات یونیفای کمپانی یوبیکیوتی میباشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 5 گیگاهرتز در اماکن عمومی با تراکم کاربران بالا مانند ( فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها ,نمایشگاه های فصلی و ..) فراهم مینماید. 

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
وزن : 3.2 کیلوگرم طول : 471 میلیمتر عرض : 257 میلیمتر ارتفاع : 94 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

UniFi WiFi BaseStation XG با نام تجاری UWB-XG یک دستگاه اکسس پوینت صنعتی بی سیم و فوق العاده حرفه ایی با عملکرد بسیار بالا از سری محصولات یونیفای کمپانی یوبیکیوتی میباشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 5 گیگاهرتز در اماکن عمومی با تراکم کاربران بالا مانند ( فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها ,نمایشگاه های فصلی و ..) فراهم مینماید. 

از خصوصیات بسیار ویژه و برجسته در در یونیفای UWB-XG به اختصار میتوان به بهره گیری از پورت اترنت با سرعت 10 گیگابیت , حداکثر ظرفیت نرخ انتقال داده تجمیعی 5.2Gbps , بهره گیری از سیستم جدید امنیت بیسیم WIPS ,  فیلتر کانال RF , بهره گیری از قابلیت airTime , بهره گیری از سیستم آنالیز حرفه ایی airView , سخت افزار قدرتمند و صنعتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی بیسیم 802.11ac Wave 2 MU-MIMO ,  فراهم آوردن سرویس با کیفیت با استفاده از پروتکل QoS ,  قابلیت اتصال 1500+ کاربر همزمان ,و قابلیت هم پوشانی یا Wireless Uplink در آن اشاره نمود. 


 


 این اکسس پوینت صرفا برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11a/n/ac/ac-wave2 آماده شده است و از 3 عدد آنتن داخلی با قدرت گیرندگی و زاویه تابش متفاوت از یکدیگر بهره میبرد . آنتن میانی این اکسس پوینت با قدرت گیرندگی  15dBi (فن آوری 4x4 MU-MIMO) با زاویه تابش 50 درجه و آنتن های جانبی با قدرت گیرندگی 10dBi (فن آوری 4x4 MU-MIMO) با زاویه تابش 90 درجه میباشد . همچنین حداکثر نرخ انتقال داده در این اکسس پوینت درهر باند 1733 مگابیت بر ثانیه و برای مجموع سه باند 5 گیگابیت بر ثانیه میباشد .

یونیفای WB-XG از آخرین تکنولوژی بیسیم  Multiple Use Multiple Input Multiple Output یا به اختصار 
MU-MIMO پشتیبانی می کند . این تکنولوژی این امکان را برای اکسس پوینت فراهم میکند تا به واسطه ی هر یک از آنتن ها با چند کاربر یا در واقع چند ابزار مختلف ارتباط همزمان برقرار کند . با MU-MIMO مدت زمانی که هر دستگاه منتظر سیگنال است کاهش داده میشود و سرعت شبکه به طور چشم گیری افزایش می یابد و همچنین عملکرد Wi-Fi را به طرز قابل توجهی بهبود پیدا میکند . لازم به ذکر است این فناوری صرفا در فرکانس 5 گیگاهرتز کاربرد دارد .
 


 
از ویژگی بسیار برجسته و کاربردی دیگر در این اکسس پوینت میتوان به پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink یا Mesh (هم پوشانی) اشاره نمود . Wireless Uplink این امکان را برای شما فراهم میکند تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی سیم در محیط هایی با مساحت بالا به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر متصل نمایید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه بصورت مجزا کابل کشی درون شبکه ایی انجام دهید . در این حالت اکسس پوینت های یونیفای قابلیت هم پوشانی (Mesh) یگدیگر را از طریق بی سیم به شکل کاملا حرفه ایی انجام می دهند و کاربر از نقطه شروع تا انتها بدون قطعی در شبکه شما باقی می ماند . از این رو این دستگاه انتخاب ایده آل برای پوشش سراسری WiFi در اماکن عمومی و خصوصی در محیط های بیرونی مانند استادیوم ها . فستیوال های شهری . نمایشگاه های بین المللی . سالن های کنسرت . هتل ها , بیمارستان ها , مراکز آموزشی , فرودگاه ها , شرکت های خصوصی و ... میباشد .

بهره گیری از نسل جدید پورت شبکه با سرعت 10 گیگابیت از دیگر ویژگی بسیار برجسته در این محصول میباشد . این ویژگی فوق العاده این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی یک شبکه 10 گیگابیتی را از طریق یونیفای تجربه نمائید . شما به راحتی میتوانید با استفاده از سوئیچ های 10G سری یونیفای داده ها را به اکسس پوینت یونیفای UWB-XG انتقال دهید . همچنین این اکسس پوینت از سیستم امنیت جدید بی سیم WIPS (سیستم ممانعت از نفوذ در شبکه بی سیم Wirless Intrusion Prevention System) پشتیبانی مینماید . با استقرار این سیستم اپراتور می تواند به صورت اتوماتیک و 24 ساعته تمامی اکسس پوینت های درون شبکه را همزمان کنترل و نظارت کرده و وطیف رادیویی های غیر مجاز مجاور را مانیتور , نظارت و از نفوذ غیر مجاز ممانعت می نماید و به طور اتوماتیک اقدامات متقابل را انجام میدهد  . از این رو این دستگاه یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای پوشش امن Wi-Fi در مراکز حساس مانند محیط های بیرونی بانک ها , ادارات و نهاد های دولتی , دانشگاه ها که نیاز به تبادل اطلاعات امن درون شبکه دارند مناسب میباشد .

این اکسس پوینت همچنین از تکنولوژی airTime پشتیبانی می نماید . این قابلیت به شکل کار آمدی پهنای باند شبکه را مدیریت نموده و به کاربران پهنای باند متناسب با نیاز آنها تخصیص میدهد  و به تمامی کلاینت ها به جای دادن فریم های برابر airTime های برابر می دهد و به این ترتیب دستگاه های جدید تر می توانند هنگامی که دستگاه های قدیمی نیز به اکسس پوینت متصل هستند با سرعت بیشتری تبادل اطلاعات و دانلود را انجام دهند .



نصب و پیکربندی این دستگاه به سهولت از طریق نرم افزار Unifi Controller قابل انجام میباشد . شما میتوانید این نرم افزار را از وبسایت کمپانی یوبیکیوتی بصورت رایگان دانلود و در یک رایانه درون شبکه نصب نمایید . همچنین نسخه موبایل (iOS و Android) نیز در دسترس شما قرار دارد . کنترل کننده یونیفای مبتنی بر نسل جدید معماری شبکه نرم افزار محور یا شبکه نرم افزاری (که اصطلاحا SDN نامیده میشود) تعریف شده است . این نرم افزار یک معماری پویا , مدیریت پذیر , مقرون به صرفه و انطباق پذیر می باشد که مناسب برای برنامه های کاربردی با پهنای باند بالا و پویای امروز می باشد و از طریق این نرم افزار میتوانید وضعیت لحظه ایی تجهیزات سری یونیفای در درون شبکه , وضعیت کاربران متصل به شبکه , بارگذاری نقشه و تنظیمات پیشرفته امنیتی را انجام دهید . 
 

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 2 پورت اترنت (یک عدد پورت 1 گیگابیت , یک عدد پورت 10 گیگابیت)  , کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 25dBm و کلید سخت افزاری برای ریست تنظمات دستگاه میباشد  . از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به بهره گیری از پوشش کاملا ضد آب , ابعاد 471x257x94 mm , وزن بدون پک 3.2 کیلوگرم , قابلیت کار در دمای محیطی 10- الی 70+ درجه سانتیگراد , حداکثر توان مصرف انرژی 31W و بهره گیری از قابلیت PoE IN در پورت اترنت ( با استفاده از این قابلیت میتوانید نسبت به تامین جریان برق و دیتای دستگاه از طریق سوییچ PoE های یونیفای اقدام نمایید . لازم به ذکر است در صورتی که قصد راه اندازی شبکه 10 گیگابیتی را دارید باید سوئیچ های PoE های سری XG یونیفای خریداری نمائید . این مطلب توسط شرکت تندیس رایان ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که نکته نظر یا انتقادی به مطلب ارائه شده دارید میتوانید در بخش نظرات ما را نسبت به برورسانی مطلب یاری نمایید. 

فایلهای مرتبط دانلود
فایل توضیحات  Download
فایل سیستم عامل Download
فایل راهنمای نصب Download
فایل نصب فیزیکی Download

  • بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار حرفه ایی با پوشش کاملا ضد آّب
  • ایده آل برای پوشش WiFi در فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها , شرکت های با تراکم کاربران بالا 
  • قابلیت استفاده به عنوان اکسس پوینت بی سیم در فرکانس 5 گیگاهرتز
  • استاندارد بی سیم 802.11a/n/ac/ac-wave2
  • بهره مندی از 2 پورت اترنت ( 1 عدد با سرعت 10/100/100 و 1 عدد با سرعت 1G) 
  • بهره گیری از 3 آنتن دخلی با پشتیبانی ازفن آوری 4x4 MU-MIMO
  • قدرت گیرندگی آنتن (15dBi با زاویه 50 درجه در آنتن وسط ) و (10dBi با زاویه 90 درجه در آنتن های جانبی)
  • حداکثر نرخ تبادل اطلاعات بصورت تجمیعی 5Gbps 
  • بهره مندی از 2 پورت اترنت ( 1 عدد با سرعت 10/100/1000 و 1 عدد با سرعت 10G) 
  • قابلیت PoE IN در پورت اترنت
  • حداکثر توان مصرف انرژی 31W
  • کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 25dBm
  • کانفیگ نصب و پیکربندی از طریق نرم افزار  Unifi Controller
  • پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink (هم پوشانی Mesh)
  • پشتیبانی از قابلیت airTime (جهت بهبود عملکرد پهنای باند و اتلاف آن)
  • پشتیبانی از قابلیت airView (سیستم آنالیز حرفه ائی)
  • پشتیبانی از سیستم امنیت جدید بی سیم WIPS 
  • قابلیت اتصال 1500+ کاربر همزمان به اکسس پوینت 

  • ابعاد 471x257x94 mm
  • وزن بدون پک 3.2 کیلوگرم
  •  قابلیت کار در درمای محیطی 10- الی 70+ درجه سانتیگراد
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
UniFi WB XG
ابعاد
471x257x94 mm
سایر مشخصات فنی
اپراتور سیستم Unifi Controller
سطح دسترسی در سیستم عامل بدون محدودیت
دمای محیطی آزمایش شده برای کارکرد دستگاه 10- الی 70+ درجه سانیتگراد
مشخصات برق محصول
سایر مشخصات برق محصول
تعداد ورودی تامین جریان برق 1 عدد قابلیت PoE IN
ولتاژ ورودی PoE 50VDC 1.2A
ولتاژ ورودی PoE IN 44-57V bt
حداکثر توان مصرفی انرژی 31W
مشخصات خروجی اترنت
تعداد پورت اترنت
2 عدد
سرعت پورت اترنت
1 عدد با سرعت 10/100/100
1 عدد با سرعت 1G
سایر مشخصات خروجی اترنت
قابلیت PoE IN در پورت اترنت
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
ندارد
مشخصات بیسیم
فرکانس
5.8 گیگاهرتز
حداکثر سرعت بی سیم
5.2Gbit/S
مشخصات دیگر
ایده آل برای کار در
شبکه های بزرگ
سایر مشخصات دیگر
محیط های قابلی استفاده (داخلی و بیرونی)
پشتیبانی از Wireless Uplink (قابلیت مش یا هم پوشانی)
پشتیبانی از قابلیت MU-MIMO در استاندارد WiFi 5
مدولاسیون تقسیم فرکانس OFDM در استاندارد WiFi 4 و WiFi 5
پشتیبانی از تعداد کاربران همزمان 1500+ نفر
گواهینامه ها و تاییدیه ها CE FCC IC
پشتیبانی از سیستم آنالیز airView
پشتیبانی از قابلیت airTime
پشتیبانی از سیستم امنیت WIPS
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید