لطفا چند لحظه صبر نمائید

اکسس پوینت یونیفای مدل UAP-XG UBNT Access Point UniFi AP XG (UAP-XG)


0.0 (0)
بدون دیگاه
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت UAP-XG اکسس پوینت یونیفای کمپانی یوبیکیوتی UniFi AP-XG یک دستگاه اکسس پوینت رده صنعتی از محصولات کمپانی یوبیکیوتی سری یو نیفای می باشد که قابلیت پخش WiFi در سه فرکانس مستقل را دارا می باشد .

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
وزن : 1.2 کیلوگرم طول : 228 میلیمتر عرض : 228 میلیمتر ارتفاع : 50 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

UniFi Access Point XG با نام تجاری UAP-XG یک دستگاه اکسس پوینت رده صنعتی ,فوق العاده قدرتمند , حرفه ائی و با عملکرد بسیار بالا از محصولات کمپانی یوبیکیوتی سری یونیفای می باشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و فرکانس 5 گیگاهرتز (دو باند) به صورت همزمان در محیط های داخلی و بیرونی فراهم می نماید . با توجه به بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار فوق العاده قدرتمند از این اکسس پوینت می توانید برای پوشش بی سیم در اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا مانند فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها ,نمایشگاه های فصلی , بانک ها , فرودگاه ها , مراکز آموزشی , سالن های همایش , بیمارستان ها , هتل ها و یا هر آنچه شما صلاح می دانید استفاده نمائید . 

از ویژگی ها و خصوصیات بسیار برجسته در این اکسس پوینت به اختصار میتوان به بهره گیری از پورت شبکه با پشتیبانی از سرعت 10-1 گیگابیت بر ثانیه , حداکثر ظرفیت نرخ انتقال داده به صورت تجمیعی 4.2Gbps در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز , پشتیبانی از سیستم امنیت بی سیم WIPS , بهره گیری از قابلیت airTime و  airView (سیستم آنالیز حرفه ایی) , بهره گیری از سخت افزار قدرتمند و رده صنعتی , پشتیبانی از تکنولوژی بی سیم 802.11ac Wave 2 MU-MIMO , قابلیت اتصال +1500 کاربر بصورت همزمان به اکسس پوینت , محدوده پوشش دهی به صورت تقریبی 250+متر و قابلیت هم پوشانی یا Wireless Uplink در آن اشاره نمود که سعی میشود در ادامه توضیحات مختصری در ارتباط با این موارد ذکر گردد. 

این اکسس پوینت از تکنولوژی بی سیم MU-MIMO مخفف شده  Multiple Use Multiple Input Multiple Output پشتیبانی می کند . این تکنولوژی این امکان را برای اکسس پوینت فراهم میکند تا به واسطه ی هر یک از آنتن ها با چند کاربر یا در واقع چند ابزار مختلف ارتباط همزمان برقرار کند . با MU-MIMO مدت زمانی که هر دستگاه منتظر سیگنال است کاهش داده میشود و سرعت شبکه به طور چشم گیری افزایش می یابد و همچنین عملکرد Wi-Fi به طرز قابل توجهی بهبود پیدا میکند . لازم به ذکر است این فناوری صرفا در فرکانس 5 گیگاهرتز کاربرد دارد .

همچنین با توجه به پشتیبانی از
قابلیت عملکرد همزمان در چند فرکانس مستقل , این دستگاه می تواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید . شما همزمان می توانید از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای پوشش بی سیم همه دستگاه های تلفن همراه خانگی , تبلت ها و ..... بهره گیری نمائید و دو باند در فرکانس 5 گیگاهرتز را برای کارهائی که نسبت به از بین رفتن بسته ها حساس هستند مانند پخش فیلم های با کیفیت بالا , تلفن های VoIP , شبکه های محلی خصوصی یا هر چه شما صلاح می دانید ذخیره نمائید. 
 


از ویژگی بسیار برجسته دیگر در این اکسس پوینت پشتیبانی از تکنولوژی airTime علاوه بر Band Steering می باشد . این قابلیت به شکل کار آمدی پهنای باند شبکه را مدیریت نموده و به کاربران پهنای باند متناسب با نیاز آنها تخصیص می دهد و از اتلاف پهنای باند جلوگیری و رضایت کاربران و بازدهی بالا در کل محدوده شبکه را به دنبال خواهد داشت . هنگامی که قابلیت Bnad Steering فعال باشد این اکسس پوینت به صورت خودکار دستگاه هایی که از فرکانس 2.4GHz پشتیبانی می کنند را شناسائی و آن ها را از فرکانس شلوغ 2.4GHz دور می کند و به فرکانس 5GHz که خلوت تر می باشد متصل می کند . همچنین قابلیت airTime نیز به تمامی کلاینت ها به جای دادن فریم های برابر airTime های برابر می دهد و به این ترتیب دستگاه های جدید تر می توانند هنگامی که دستگاه های قدیمی نیز به اکسس پوینت متصل هستند با سرعت بیشتری تبادل اطلاعات و دانلود را انجام دهند .
 


از دیگر ویژگی بسیار برجسته و کاربردی در این اکسس پوینت می توان به پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink یا Mesh (هم پوشانی) اشاره نمود . این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می نماید تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی سیم در محیط هائی با مساحت بالا به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر متصل نمائید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه به صورت مجزا کابل کشی درون شبکه ائی انجام دهید . در این حالت اکسس پوینت های یونیفای قابلیت هم پوشانی (Mesh) یکدیگر را از طریق بی سیم به شکل کاملا حرفه ائی انجام می دهند و کاربر از نقطه شروع تا انتها بدون قطعی در شبکه شما باقی می ماند . از این رو این دستگاه انتخاب ایده آل برای پوشش سراسری WiFi در اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا مانند فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها ,نمایشگاه های فصلی , بانک ها , فرودگاه ها , مراکز آموزشی , سالن های همایش , بیمارستان ها , هتل ها و یا هر آنچه شما صلاح می دانید میباشد . 
 


این اکسس پوینت از سیستم امنیت بی سیم WIPS (سیستم ممانعت از نفوذ در شبکه بی سیم Wirless Intrusion Prevention System) پشتیبانی مینماید . با استقرار این سیستم اپراتور می تواند به صورت اتوماتیک و 24 ساعته تمامی اکسس پوینت های درون شبکه را همزمان کنترل و نظارت کرده و و طیف رادیو های غیر مجاز مجاور را مانیتور , نظارت و از نفوذ غیر مجاز آنها ممانعت نماید و به طور اتوماتیک اقدامات متقابل را انجام میدهد  . از این رو این دستگاه یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای پوشش امن Wi-Fi در مراکز حساس مانند بانک ها , ادارات و نهاد های دولتی , دانشگاه ها که نیاز به تبادل اطلاعات امن درون شبکه دارند می باشد .

نصب و پیکربندی این دستگاه به سهولت از طریق نرم افزار Unifi Controller قابل انجام میباشد . شما می توانید این نرم افزار را از وبسایت کمپانی یوبیکیوتی به صورت رایگان دانلود و در یک رایانه درون شبکه نصب نمائید  . همچنین نسخه موبایل (iOS و Android) نیز در دسترس شما قرار دارد . کنترل کننده یونیفای مبتنی بر نسل جدید معماری شبکه نرم افزار محور (که اصطلاحا SDN نامیده میشود) تعریف شده است . این نرم افزار یک معماری پویا , مدیریت پذیر , مقرون به صرفه و انطباق پذیر می باشد که مناسب برای برنامه های کاربردی با پهنای باند بالا و پویای امروز می باشد و از طریق این نرم افزار میتوانید وضعیت لحظه ایی تجهیزات سری یونیفای در درون شبکه , وضعیت کاربران متصل به شبکه , بارگذاری نقشه و تنظیمات پیشرفته امنیتی را در هر موقعیت مکانی که حضور دارید نظارت و مدیریت نمائید .
 


از دیگر ویژگی بسیار برجسته در این محصول میتوان به بهره گیری از نسل جدید پورت شبکه با سرعت 10 گیگابیت اشاره نمود . این ویژگی فوق العاده این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی یک شبکه 10 گیگابیتی را از طریق تجهیزات یونیفای تجربه نمائید . شما به راحتی میتوانید با استفاده از سوئیچ های 10G سری یونیفای در شبکه خود داده ها را به اکسس پوینت یونیفای UAP-XG انتقال دهید. لازم به ذکر است در صورتی که قصد راه اندازی شبکه 10 گیگابیتی را دارید باید سوئیچ یونیفای سری XG  را خریداری نمائید که از پورت شبکه با سرعت 10 گیگ پشتیبانی مینماید . 

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل
2 عدد پورت اترنت (1 عدد با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه و 1 عدد با پشتیبانی از سرعت 10-1 گیگابیت بر ثانیه , کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 25dBm در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه می باشد . همچنین قابل ذکر است شما می توانید از طریق قابلیت PoE IN که در پورت 1 این دستگاه فعال می باشد نسبت به تامین جریان برق و دیتا دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE های سری یونیفای با ولتاژ و استاندارد مشابه اقدام نمائید . 

از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به حداکثر مساحت تقریبی قابل پوشش 250+ متر ,
حداکثر ظرفیت اتصال کاربران به صورت همزمان +1500 کاربر , دارا بودن گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC , حداکثر توان مصرف انرژی 31W , ابعاد 228x228x50 mm , وزن بدون پک 1200 گرم , بهره گیری از بدنه کاملا ضد آب به منظور کار در محیط های داخلی و بیرونی , قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار و قابلیت کار در شرایط دمائی 10- الی 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود . لازم به ذکر است این مطلب توسط فروشگاه تندیس ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که تجربه یا نکته نظری نسبت به عملکرد محصول دارید می توانید با درج پیام در بخش نظرات ما را از آن آگاه نمائید . 

  • ایده آل برای پوشش سراسری WiFi در اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا مانند فستیوال های شهری , استادیوم های ورزشی , محل برگزاری همایش ها , کنسرت ها ,نمایشگاه های فصلی , بانک ها , فرودگاه ها , مراکز آموزشی , سالن های همایش , بیمارستان ها , هتل ها و .... در محیط های داخلی و بیرونی 
  • قابلیت عملکرد همزمان در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز (دو باند)
  • ایده آل برای راه اندازی شبکه Mesh در محیط های با مساحت بالا 
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 2x 6dBi از نوع آنتن امنی داخلی  -تکنولوژی MIMO 4x4 - استاندارد وایرلس 802.11b/g/n - حداکثر سرعت 800Mbit/S)
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 5GHz باند اول (توان آنتن  2x 8dBi از نوع آنتن امنی داخلی  - تکنولوژی  MIMO 4x4  - استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac MU-MIMO - حداکثر سرعت 1733Mbit/S)
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 5GHz باند دوم (توان آنتن  2x 8dBi از نوع آنتن امنی داخلی  - تکنولوژی  MIMO 4x4  - استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac MU-MIMO - حداکثر سرعت 1733Mbit/S)
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10-1 گیگابیت بر ثانیه 
  • حداکثر توان مصرف انرژی 31W
  • پشتیبانی از سیستم امنیت بی سیم WIPS
  • پشتیبانی از قابلیت airTime
  • پشتیبانی از قابلیت airView (سیستم آنالیز حرفه ایی)
  • حداکثر جریان خروجی کارت وایرلس در فرکانس 2.4 گیگاهرتز  25dBm 
  • حداکثر جریان خروجی کارت وایرلس در فرکانس 5 گیگاهرتز  25dBm 
  • حداکثر مساحت قابل پوشش به صورت تقریبی یک واحد 250+ متر 
  • حداکثر ظرفیت اتصال تعداد کاربران همزمان (+1500 کاربر) 
  • کانفیگ نصب و پیکربندی از طریق نرم افزار  Unifi Controller  
  • ابعاد 228x228x50 mm
  • وزن بدون پک 1200 گرم 
  • قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار
  • بهره گیری از بدنه کاملا ضد آب با قابلیت کار در محیط های داخلی و بیرونی 
  • قابلیت کار در شرایط دمائی 10- الی 60+ درجه سانتیگراد 
  • گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC


نمای پنل اتصالات دستگاه
 
 
  1. شیار امنیتی  
  2. کلید ریست 
  3. پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه 
  4. پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 1 الی 10 گیگابیت بر ثانیه (برای داشتن شبکه 10 گیگابیتی میبایست از سوئیچ های یونیفای سری XG که از سرعت 10G پشتیبانی مینمایند استفاده نمائید)









مشخصات فنی محصول

 


Specifications

  Product code  UAP-XG
  Type  Access Point 
  Environment  Indoor / Outdoor
  Mounting  Wall/Ceiling/Junction Box (Kits Included)
  Operator System  Unifi controller
  Dimensions  228 x 228 x 50 mm
  Weight  1.20 Kg  
  With Mounting Kits  1.35 kg
  DFS Certification  Yes
  Tested ambient temperature  -10°C to 60°C




Powering

  Number of DC inputs  1 (PoE-IN)
  Power Method  802.3bt PoE
  Power Supply  PoE Injector 50VDC, 1.2A Gigabit
  Supported Voltage Range  44 to 57VDC
  Power Save  Supported
  Maximum Power Consumption  31W




Wireless specifications

  
Frequency 2.4GHz
  Wireless data rate  800 Mbit/S
  Wireless MIMO  4x4
  Wireless Standards  802.11b/g/n
  Antenna gain (dBi)  (2) Dual-Port, Dual-Polarity Antennas, 6 dBi each
  Wireless TX Power  25dBm
-
Frequency 5GHz (1)
-
 Wireless Max data rate   1733 Mbit/s
 Wireless MIMO  4x4
 Wireless Standards  802.11a/n/ac MU-MIMO
 Antenna gain (dBi)   (2) Dual-Port, Dual-Polarity Antennas, 8 dBi each
 Wireless TX Power  25dBm
 
Frequency 5GHz (2)
--
 Wireless Max data rate   1733 Mbit/s
 Wireless MIMO  4x4
 Wireless Standards  802.11a/n/ac MU-MIMO
 Antenna gain (dBi)  (2) Dual-Port, Dual-Polarity Antennas, 8 dBi each
 Wireless TX Power  25dBm
 
Other Wireless 
 --
  Wireless Security  WEP, WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES), 802.11 w/PMF
  Wireless all Standards  802.11 a/b/g/n/r/k/v/ac/ac-wave2
  BSSID  Up to 8 per Radio
  Beamforming  Supported



Supported Data Rate (Mbps)

  802.11a  6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
  802.11n  6.5 Mbps to 450 Mbps (MCS0 - MCS23, HT 20/40)
  802.11ac  6.5 Mbps to 1.7 Gbps (MCS0 - MCS9 NSS1/2/3/4, VHT 20/40/80)
 58 Mbps to 1.7 Gbps (MCS0 - MCS9 NSS1/2, VHT 160)
  802.11b  1, 2, 5.5, 11 Mbps
  802.11g  6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps




Ethernet

  10/100/1000 Mbit/S Ethernet ports  1
  1-10 Gbit/S  1




Advanced Traffic Management

  VLAN  802.1Q
  Advanced QoS  Per-User Rate Limiting
  Guest Traffic Isolation  Supported
  WMM  Voice, Video, Best Effort, and Background
  Concurrent Clients  1500




Other

  Buttons  Reset
  airTime  Yes
  airView  Yes
  WIPS  Yes




Certification & Approvals

  Certification  CE, FCC, IC

 
دانلود فایل های سیستم عامل  دانلود فایل توضیحات مشاهده راهنمای نصب  دانلود فایل راهنمای کاربر
Download Download Download Download
 

متعلقات همراه محصول 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
UniFi AP XG
ابعاد
228x228x50mm
سایر مشخصات فنی
اپراتور سیستم Unifi Controller
دمای محیطی آزمایش شده برای کارکرد دستگاه 10- الی 70+ درجه سانتیگراد
پشتیبانی از سیستم آنالیز airView
پشتیبانی از قابلیت airTime
پشتیبانی از سیستم امنیت بی سیم WIPS
مشخصات برق محصول
سایر مشخصات برق محصول
تعداد ورودی تامین جریان برق 1 عدد قابلیت PoE IN
ولتاژ ورودی PoE 50VDC 1.2A
ولتاژ ورودی PoE IN 44-57V bt
حداکثر توان مصرفی انرژی 31W
مشخصات خروجی اترنت
تعداد پورت اترنت
2 عدد
سرعت پورت اترنت
1 عدد پورت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه
1 عدد پورت با پشتیبانی از سرعت 10-1 گیگابیت بر ثانیه
سایر مشخصات خروجی اترنت
قابلیت PoE IN در پورت اترنت
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
ندارد
مشخصات بیسیم
فرکانس
2.4 و 5 گیگاهرتز
حداکثر سرعت بی سیم
4.2Gbit/S
مشخصات WiFi در فرکانس 2.4 گیگاهرتز
توان آنتن 2x 6dBi با زاویه تابش 360 درجه
تکنولوژی 4x4 MIMO
حداکثر سرعت بی سیم 800 مگابیت بر ثانیه
استاندارد وایرلس 802.11b/g/n
مشخصات WiFi در فرکانس 5 گیگاهرتز
توان آنتن 2x 8dBi با زاویه تابش 360 درجه
تکنولوژی 4x4 MIMO
حداکثر سرعت بی سیم 1733 مگابیت بر ثانیه
استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac/ac-wave2
مشخصات WiFi در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند دوم)
توان آنتن 2x 8dBi با زاویه تابش 360 درجه
تکنولوژی 4x4 MIMO
حداکثر سرعت بی سیم 1733 مگابیت بر ثانیه
استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac/ac-wave2
مشخصات دیگر
ایده آل برای کار در
شبکه های بزرگ
سایر مشخصات دیگر
محیط های قابل استفاده داخلی و بیرونی
حداکثر مساحت قابل پوشش بصورت تقریبی یک واحد 250+ متر
پشتیبانی از تعداد کاربران همزمان +1500
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

‌پیوست‌ها