لطفا چند لحظه صبر نمائید

اکسس پوینت یونیفای مدل UniFi6 Mesh Access Point U6-Mesh


0.0 (0)
بدون دیگاه 4 پرسش و پاسخ
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت UniFi6 Mesh اکسس پوینت یونیفای کمپانی یوبیکیوتی U6-Mesh , با پارت نامبر ubnt unifi 6 mesh با قابلیت پوشش WiFi در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز در محیط های بیرونی و داخلی

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
وزن : 400 گرم طول : 159.5 میلیمتر عرض : 48.5 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

UniFi6 Mesh با نام تجاری U6-Mesh یک دستگاه اکسس پوینت با فناوری بسیار پیشرفته و  با عملکرد بسیار بالا از محصولات کمپانی یوبیکیوتی سری یونیفای 6 می باشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز به صورت همزمان در محیط های داخلی و بیرونی فراهم می نماید . این اکسس پوینت قدرتمند از جدیدترین استاندارد وایرلس شامل WiFi 6 در کنار استاندارد های قبلی WiFi 4 / WiFi 5 و 802.11a/b/g  پشتیبانی می نماید و حداکثر نرخ انتقال داده در این دستگاه به صورت تجمیعی 5.7 گیگابیت بر ثانیه می باشد . 

با توجه به بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار فوق العاده قدرتمند از این اکسس پوینت می توانید برای پوشش بی سیم محوطه های داخلی و بیرونی اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا که نیاز به تبادل اطلاعات با ظرفیت بالا در بستر بی سیم  را دارند استفاده نمائید  . همچنین با توجه به پشتیبانی از
قابلیت عملکرد همزمان در دو فرکانس مستقل , این دستگاه می تواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید . شما همزمان می توانید از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای پوشش بی سیم همه دستگاه های تلفن همراه خانگی , تبلت ها و ..... بهره گیری نمائید و باند 5 گیگاهرتز را برای امور بسیار حساس مانند تلفن های VOIP , پخش ویدیو های با کیفیت , شبکه های محلی خصوصی و ...  ذخیره نمائید. 
 

اکسس پوینت یونیفای UniFi6 Mesh


این اکسس پوینت از مدولاسیون OFDMA کوتاه شده Orthagonal Frequency Division Multiple Access  یا همان دسترسی تقسیم فرکانس چندزمانه بهره میبرد که از قابلیت های جدید WiFi 6 میباشد . این قابلیت امکان افزایش ظرفیت شبکه ، کاهش زمان تاخیر و همچنین بهبود سرعت دانلود و آپلود را فراهم می کند. قابلیت جدید OFDMA انجام وظایف چندگانه را به بهترین نحو برای اکسس پوینت میسر می سازد. برای درک مفهوم OFDMA به زبان ساده، کامیون هایی را تصور کنید که هر کدام از آنها محموله ای را به مقصد تعیین شده انتقال می دهند ، به گونه ای که هر کامیون تنها می تواند محموله مخصوص به خودش را به مقصد مشخص برساند، حتی اگر بخشی از ظرفیت کامیون خالی باشد اجازه حمل محموله دیگری را ندارد. اما با کمک فناوری OFDMA، هر کامیون می تواند چند محموله را به طور همزمان منتقل کند. وقتی 60 درصد ظرفیت یک کامیون تکمیل شده، شبکه اجازه می دهد که 40 درصد دیگر را هم با محموله های دیگر پر کند و به دیگر کاربران برساند.

از نظر فنی،
تکنولوژی OFDMA این امکان را فراهم می کند تا باندهای فرکانسی مورد استفاده (2.4 یا 5 گیگاهرتز) را به کانال های کوچکتری تقسیم کرده و داده مورد نیاز هر دستگاه را بین کانال ها تقسیم کند تا مشکل تداخل سیگنال ها را از بین برده و سرعت را افزایش دهد. . همچنین لازم به ذکر است در تصویر زیر نحوه عملکرد این فناوری در اکسس پوینت یوینفای که از آن بهره میبرد و در اکسس پوینت دیگر که فاقد این فناوری میباشد را ملاحظه مینمائید. 
 

UniFi6 Mesh


همچنین از قابلیت دیگر در WiFi 6 میتوان به پشتیبانی از  تکنولوژی بی سیم  چند ورودی  Multiple Input , چند خروجی Multiple Output , چند کاربر  Multiple Use یا به اختصار MU-MIMO اشاره نمود . این تکنولوژی این امکان را برای اکسس پوینت فراهم میکند تا به واسطه ی هر یک از آنتن ها با چند کاربر یا در واقع چند ابزار مختلف ارتباط همزمان برقرار کند . با MU-MIMO مدت زمانی که هر دستگاه منتظر سیگنال است کاهش داده میشود و سرعت شبکه به طور چشم گیری افزایش می یابد و همچنین عملکرد Wi-Fi به طرز قابل توجهی بهبود پیدا میکند . البته لازم به ذکر است این فناوری در بعضی از اکسس پوینت ها با استاندارد سری پیشین یعنی WiFi 5 یا (802.11ac) نیز وجود داشت اما در فناوری WiFi 6 تعداد دستگاه بیشتری میتوانند به اکسس پوینت بدون هیچ افت سرعتی متصل شوند . 
 

U6-Mesh


از دیگر ویژگی بسیار برجسته و کاربردی در این اکسس پوینت می توان به پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink یا Mesh (هم پوشانی) اشاره نمود . این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می نماید تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی سیم در محیط هائی با مساحت بالا به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر متصل نمائید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه به صورت مجزا کابل کشی درون شبکه ائی انجام دهید . در این حالت اکسس پوینت های یونیفای قابلیت هم پوشانی (Mesh) یکدیگر را از طریق بی سیم به شکل کاملا حرفه ائی انجام می دهند و کاربر از نقطه شروع تا انتها بدون قطعی در شبکه شما باقی می ماند . از این رو این دستگاه انتخاب یده آل برای پوشش سراسری WiFi در محوطه داخلی و بیرونی اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا مانند شرکت ها , سازمان ها , محیط های آموزشی و پژوهشی , هتل ها , سالن های همایش , فرودگاه ها , بیمارستان ها و .... میباشد.

از ویژگی برجسته دیگر در این اکسس پوینت میتوان به
پشتیبانی از پروتکل امنیتی WPA3 که از ویژگی های WiFi 6 میباشد اشاره نمود . به طور قطع مهم‌ترین ویژگی در جنبه دفاعی هر شبکه‌ زمانی است که یک دستگاه جدید تلاش می‌کند تا به آن متصل شود. دشمن باید در پشت دروازه‌ها بماند و از همین رو WPA2 و اینک WPA3 تأکید زیادی روی اتصال‌های جدید و تضمین عدم موفقیت مهاجمان برای ایجاد دسترسی دارند. با پروتکل جدید WPA3 کار هکرها برای شکستن پسورد از طریق چندین بار حدس، دشوارتر از گذشته می شود. از این رو این اکسس پوینت انتخاب ایده آل برای استفاده در شبکه هائی میباشد که داده های بسیار حساس را در اختیار دارند .  

نصب و پیکربندی این دستگاه به سهولت از طریق 
نرم افزار Unifi Controller قابل انجام میباشد . شما می توانید این نرم افزار را از وبسایت کمپانی یوبیکیوتی به صورت رایگان دانلود و در یک رایانه درون شبکه نصب نمائید  . همچنین نسخه موبایل (iOS و Android) و برنامه وب شبکه UniFi نیز در دسترس شما قرار دارد . کنترل کننده یونیفای مبتنی بر نسل جدید معماری شبکه نرم افزار محور (که اصطلاحا SDN نامیده میشود) تعریف شده است . این نرم افزار یک معماری پویا , مدیریت پذیر , مقرون به صرفه و انطباق پذیر می باشد که مناسب برای برنامه های کاربردی با پهنای باند بالا و پویای امروز می باشد و از طریق این نرم افزار میتوانید وضعیت لحظه ایی تجهیزات سری یونیفای در درون شبکه , وضعیت کاربران متصل به شبکه , بارگذاری نقشه و تنظیمات پیشرفته امنیتی را در هر موقعیت مکانی که حضور دارید نظارت و مدیریت نمائید . همچنین این امکان برای شما فراهم می باشد تا از طریق بلوتوث نسبت به اتصال سریع به اکسس پوینت و انجام تنظیمات اقدام نمائید . 

UniFi 6 Mesh



این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 گیگابیت بر ثانیه , کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 22dBm در فرکانس 2.4 و 26dBm در فرکانس 5 گیگاهرتز و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه می باشد . همچنین قابل ذکر است شما می توانید از طریق قابلیت PoE IN که در پورت اترنت این دستگاه فعال می باشد نسبت به تامین جریان برق و دیتا دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE های سری یونیفای با ولتاژ و استاندارد مشابه اقدام نمائید . 

از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به
قابلیت کار در کانال 160 مگاهرتز به منظور تسهیل سریع در انتقال داده و ایجاد لینک های با ظرفیت بالا , حداکثر مساحت تقریبی قابل پوشش 200+ متر , حداکثر ظرفیت اتصال کاربران به صورت همزمان +300 کاربر , دارا بودن گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC , حداکثر توان مصرف انرژی 11.4W , ابعاد 159.5x48.5 mm , وزن بدون پک 400 گرم  , قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار و قابلیت کار در شرایط دمائی 30- الی 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود . 

  • ایده آل برای پوشش سراسری WiFi در محوطه داخلی و بیروین اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا مانند شرکت ها , سازمان ها , محیط های آموزشی , پژوهشی , توریستی , هتل ها , سالن های همایش , فرودگاه ها , بیمارستان ها و ....
  • ایده آل برای راه اندازی شبکه Mesh در محیط های با مساحت بالا 
  • قابلیت عملکرد همزمان در دو  باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز 
  • پشتیبانی از استاندارد های وایرلس 802.11a/b/g / WiFi 4 / WiFi 5 / WiFi 6
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 3dBi از نوع آنتن امنی داخلی  -تکنولوژی 2x2 (UL MU-MIMO)  - حداکثر نرخ انتقال داده 573.5Mbit/S)
  • مشخصات وایرلس در فرکانس 5GHz  (توان آنتن  5.3dBi از نوع آنتن امنی داخلی  - تکنولوژی  4x4 (DL/UL MU-MIMO)  - حداکثر نرخ انتقال داده  4.8Gbit/S)
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه 
  • قابلیت PoE IN در پورت اترنت به منظور تامین جریان برق و دیتا دستگاه توسط PoE یا سوئیچ PoE با استاندارد و ولتاژ مشابه 
  • حداکثر توان مصرف انرژی 11.4W
  • پشتیبانی از سیستم امنیت بی سیم WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2/WPA3))
  • قابلیت کار در پهنای باند 160 مگاهرتز برای دستیابی به سرعت انتقال داده بالاتر
  • حداکثر جریان خروجی کارت وایرلس در فرکانس 2.4 گیگاهرتز  22dBm 
  • حداکثر جریان خروجی کارت وایرلس در فرکانس 5 گیگاهرتز  26dBm 
  • حداکثر مساحت قابل پوشش به صورت تقریبی 200+ متر 
  • حداکثر ظرفیت اتصال تعداد کاربران همزمان (+300 کاربر) 
  • پشتیبانی از بلوتوث به منظور اتصال سریع به دستگاه و تسریع در عملیات نصب و راه اندازی 
  • قابلیت جداسازی ترافیک کاربران مهمان از شبکه اصلی به منظور تضمین امنیت شبکه و کاهش ازدحام ترافیک
  • ابعاد 220x220x48 mm
  • وزن بدون پک 960 گرم 
  • قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار  
  • قابلیت کار در شرایط دمائی 30- الی 60+ درجه سانتیگراد 
  • گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC


نمای پنل اتصالات دستگاه
 
اکسس پوینت U6 Mesh
 
  1. پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه با قابلیت PoE IN  به منظور تامین جریان برق و دیتا دستگاه توسط PoE یا سوئیچ PoE با استاندارد و ولتاژ مشابه
  2. کلید ریست 







مشخصات فنی محصول

 


Specifications

  Product code  U6-Mesh
  Type  Access Point 
  Environment  Indoor  & Outdoor
  Mounting  Wall, desktop, pole mount(included) Ceiling mount(optional) 
  Operator System  Unifi controller
  Dimensions  Ø48.5 x 159.5 mm 
  Without mount  400 g  
  With mount  500 g
  Enclosure material  Plastic, aluminum
  Mount material  Plastic
  Weatherproong  IPX5
  Operating temperature  -30 to 60° C (-22 to 140° F)




Powering

  Number of DC inputs  1 (PoE-IN)
  Power Method  PoE
  Power Supply  UniFi PoE switch 48V, 0.32A PoE adapter (included)
  Supported Voltage Range  44 to 57VDC
  Maximum Power Consumption  11.4W




Wireless specifications

  
Frequency 2.4GHz
  Throughput rate  573.5 Mbit/S
  Wireless MIMO  2 x 2 (UL MU-MIMO)
  Antenna gain  3dBi
  Wireless TX Power  22dBm

Frequency 5GHz
 Throughput rate  4.8 Gbps
 Wireless MIMO  4 x 4 (DL/UL MU-MIMO)
 Antenna gain (dBi)   5
 Wireless TX Power  26dBm
 
Other Wireless 
  Wireless Security  WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2/WPA3)
  Wireless all Standards  802.11a/b/g
 WiFi 4/ WiFi 5/ WiFi 6 
  BSSID  Up to 8 per Radio



Supported Data Rate (Mbps)

  802.11a  6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
  802.11b  1, 2, 5.5, 11 Mbps
  802.11g  6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
  802.11n (WiFi 4)  6.5 Mbps to 600 Mbps (MCS0 - MCS31, HT 20/40)
  802.11ac (WiFi 5)  6.5 Mbps to 3.4 Gbps (MCS0 - MCS9 NSS1/2/3/4, VHT 20/40/80/160)
  802.11ax (WiFi 6)  7.3 Mbps to 4.8 Gbps (MCS0 - MCS11 NSS1/2/3/4, HE 20/40/80/160)




Ethernet

  Ethernet ports  (1) 1GbE RJ45 port




Advanced Traffic Management

  VLAN  802.1Q
  Advanced QoS  Per-User Rate Limiting
  Guest Traffic Isolation  Supported
  Zero wait DFS  Yes
  Concurrent Clients  300




Other

  Buttons  Reboot and factory-reset
  Management interfaces  Ethernet
 Bluetooth 




Certification & Approvals

  Certification  CE, FCC, IC

 
دانلود فایل های فریمور  دانلود فایل توضیحات دانلود فایل کنسول سیستم عامل  دانلود فایل راهنمای کاربر
Download Download Download Download
 
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
UniFi6 Mesh
ابعاد
48.5x159.5mm
سایر مشخصات فنی
اپراتور سیستم Unifi Controller
دمای محیطی آزمایش شده برای کارکرد دستگاه 30- الی 60+ درجه سانتیگراد
مشخصات برق محصول
سایر مشخصات برق محصول
تعداد ورودی تامین جریان برق 1 عدد قابلیت PoE IN
ولتاژ وروردی PoE IN 48V 0.32A
حداکثر توان مصرف انرژی 11.4W
مشخصات خروجی اترنت
تعداد پورت اترنت
1 عدد
سرعت پورت اترنت
پشتیبانی از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه
سایر مشخصات خروجی اترنت
قابلیت PoE IN در پورت اترنت
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
پشتیبانی از بلوتوث 5.0 به منظور اتصال و تسریع در عملیات نصب و راه اندازی
مشخصات بیسیم
فرکانس
2.4 و 5 گیگاهرتز
حداکثر سرعت بی سیم
5.3Gbit/S
مشخصات WiFi در فرکانس 2.4 گیگاهرتز
توان آنتن 3dBi با زاویه تابش 360 درجه
تکنولوژی 2x2 (UL MU-MIMO)
حداکثر نرخ انتقال داده 573.5 مگابیت بر ثانیه
مشخصات WiFi در فرکانس 5 گیگاهرتز
توان آنتن 5dBi با زاویه تابش 360 درجه
تکنولوژی 4x4 (DL/UL MU-MIMO)
حداکثر نرخ انتقال داده 4800 مگابیت بر ثانیه
مشخصات دیگر
ایده آل برای کار در
شبکه های بزرگ
سایر مشخصات دیگر
محیط های قابل استفاده داخلی و بیرونی
حداکثر مساحت قابل پوشش بصورت تقریبی یک واحد 200+ متر
پشتیبانی از تعداد کاربران همزمان +300
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

بله منبع تغذیه از نوع PoE در متعلقات محصول در دسترس شما قرار دارد.

بله با توجه به بدنه ضد آب در این دستگاه این امکان برای شما فراهم است در هر محیط دلخواه از این اکسس پوینت بهره گیری نمائید .

خیر با توجه به داخلی بودن آنتن ها امکان ارتقاء توان آنتن با استفاده از دیگر آنتن ها مقدور نمیباشد.

به طور قطع بهره گیری از فناوری WiFi 6 را میتوان وجه تمایز این دو دستگاه با UniFi6 mesh دانست . همچنین از دیگر خصوصیات برجسته این محصول نسبت به مدل های مشابه میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
  • پشتیبانی از سیستم امنیت بی سیم WPA3
  • پشتیبانی از تکنولوژی  WiFi 6 در کار سایر استاندارد ها
  • قابلیت کار در پهنای باند 160 مگاهرتز برای دستیابی به سرعت انتقال داده بالاتر
  • حداکثر نرخ تبادل اطلاعات به صورت تجمیعی در دو باند 5.7 گیگابیت بر ثانیه
  • پشتیبانی از بلوتوث به منظور اتصال سریع به دستگاه و تسریع در عملیات نصب و راه اندازی