لطفا چند لحظه صبر نمائید

آنتن سالید دیش 3 بعدی فاز 30dBi (پایه easy3D + ایزولاتور) Phase Antenna Wireless Dual 30dBi easy3D + Iso


0.0 (0)
بدون دیگاه
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت آنتن وایرلس 3 بعدی فاز 30dbi (پایه easy3D + ایزولاتور) کمپانی فاز Phase Antenna Dual 30dBi 3D easy3D+Iso این آنتن برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 5150 الی 5850 مگاهرتز) و برقراری ارتباط های نقطه به نقطه در مسافت های دور تا 40+ کیلومتر طراحی و تولید شده است .

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
وزن : 5.5 کیلوگرم طول : 650 میلیمتر عرض : 650 میلیمتر ارتفاع : 0 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی

در متن زیر به تحلیل و بررسی یکی دیگر از محصولات کمپانی فاز (phase) با نام تجاری (آنتن وایرلس سه بعدی فاز 30dBi پایه easy3D + ایزولاتور) میپردازیم که در سری آنتن های وایرلس سه بعدی دسته بندی میشود . پارت نامبر محصول به بیان ساده تر توضیح میدهد که قدرت گیرندگی این آنتن با توان 30dBi | پایه یا براکت آنتن از نوع اقتصادی یا اکو به منظور کاهش در قیمت | شیوه تیون و نصب آنتن به صورت سه بعدی (عموی , افقی , چرخشی) و نوع آنتن سالید دیش به همراه ایزولاتور میباشد .که سعی میشود در ادامه به بررسی هر یک از مشخصات این آنتن پرداخته شود .

شیوه تیون و نصب آنتن به صورت سه بعدی (عموی , افقی , چرخشی) : در آنتن های فاز شیوه اتصالات متفاوت از آنتن های دیگر موجود در بازار می باشد و این امکان را می دهد که پس از نصب آنتن بر روی (دکل یا لوله) امکان تنظیم کردن حالت دقیق Vertical , Horizontal و همچنین Slanting وجود داشته باشد . همچنین اگر محل نصب آنتن ( دکل / لوله ) کاملاً عمودی نباشد نیز امکان اصلاح و منطبق سازی دقیق ارسال امواج وجود دارد. چرخش 360 درجه ای ( ساعت گرد و پاد ساعت گرد ) بهترین گزینه برای اصلاح حالت Cross Polarization می باشد و در نتیجه داشتن بالاترین سطح کیفیت سیگنال و انتقال بالاترین حجم پهنای باند ممکن را به ارمغان می آورد.

توان , فرکانس کاری و ساختار آنتن : قدرت گیرندگی این آنتن 30dBi با زاویه تابش 5 درجه در حالت عمودی و افقی میباشد و  با توجه به ساختار دو قطبی در این آنتن انتشار امواج در آن بصورت عمودی و افقی به صورت همزمان انجام میگردد .  عمده تفاوت آنتن های سری Dual و Single در قابلیت ارسال و دریافت در حالت عمودی و افقی میباشد . به طوری که در آنتن های دو قطبی یا Dual این فرایند در حالت افقی و عمودی بصورت همزمان انجام میگردد و در نتیجه پهنای باند و کیفیت ارتباط تقریبا دو برابر بیشتر از حالت Single یا تک قطبی خواهید داشت . همچنین قابل ذکر است در آنتن های Single فرایند ارسال و دریافت بسته ها بصورت عمودی یا افقی انجام میگردد . همچنین این آنتن برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز ( باند 5100-5800 مگاهرتز) آماده شده است و شما  شما به راحتی می توانید انواع رادیوی وایرلس با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز را با استفاده از کابل رابط  (SMA) به این آنتن متصل نمائید و ارتباط های نقطه به نقطه در مسافت های دور تا 40+ کیلومتر (بستگی به پارامترها و شرایط لینک) را برقرار نمائید. 

آنتن سالید دیش + ایزولاتور :  این آنتن دارای ایزولاتور یا به معنای ساده تر ردوم محافظتی بر روی خود می باشد . این ردوم محافظتی در دکل های مخابراتی با تراکم آنتن بالا نقش بسیار تعیین کننده ایی ایفا خواهد کرد , به صورتی که تابش و اثر گذاری مخرب امواج آنتن هایی که در مجاورت این آنتن قرار دارند را به حداقل ممکن می رساند که از این حیص در مناطق با آلودگی فرکانسی بالا یک مزیت به حساب می آید .  همچنین این ردوم محافظتی نقش بسیار تعیین کننده ایی در پایدار بودن ارتباط در مناطق باد خیز و همچنین مناطق با شرایط جوی سخت خواهد داشت . 

پایه یا براکت easy3D : کمپانی فاز برای سهولت در نصب سه بعدی آنتن این محصول را با دو پایه نگه دارنده آنتن یا براکت روانه بازار کرده است به صورتی که تیون و نصب محصول با پایه easy3D نسبت به محصول با پایه نگهدارنده اقتصادی(اکو) به صورت راحت تر و روان تری انجام میگردد . اما در سایر پارامتر ها هیچگونه تفاوتی بین دو محصول وجود ندارد , لذا در صورتی که پروژه با محدودیت های مالی همراه هست می توانید از آنتن با پایه اقتصادی یا اکو بهره گیری نمائید و در صورتی که نیاز مبرم به تسریع در روند تیون و همچنین بازبینی راحت تر لینک دارید می توانید از آنتن با پایه Eeasy3d استفاده نمائید .

 

از خصوصیات برجسته دیگر در این آنتن که در متن بالا به آن اشاره نشد میتوان به صفحه تمام آلومینویم , کیفیت ساخت بسیار مطلوب در تراز استاندارد های بین المللی , 2 عدد کانکتور خروجی SMA برای اتصال انواع رادیو با ساختار دو قطبی به آنتن , ابعاد 650x650 mm , وزن 5.5kg , مقاومت در برابر بادهای شدید تا 200 کیلومتر در ساعت , قابلیت کار در شرایط دمائی 50- تا 70+ درجه سانتیگراد , بسته بندی مناسب برای کاهش هزینه ها در ارسال , دارا بودن تائیدیه ها و گواهینامه های لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی , آزمایشگاه های مجاز , سازمان استاندارد و ... کامل بودن متعلقات لازم برای نصب آسان و سریع محصول اشاره نمود . لازم به ذکر است این مطلب توسط فروشگاه آنلاین تندیس ترجمه و گرد آوری شده است , در صورتی که تجربه یا نکته نظری نسبت به عملکرد محصول دارید می توانید با درج پیام در بخش نظرات ما در جهت بروزرسانی مطلب یاری نمائید . 
 

  • ایده آل برای استفاده در محیط های پر نویز شهری و مناطق باد خیز در ارتباط های نقطه به نقطه حداکثر تا مسافت 40+ کیلومتر 
  • توان آنتن 30dBi 
  • فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 5150 الی 5850 مگاهرتز)
  • ساختار آنتن دو قطبی با عملکرد بالا High Perforance 
  • بهره گیری از پای easy3D نصب اسان
  • دارای ایزولاتور و ردوم 
  • قابلیت تیون 3 بعدی آنتن ( تیون عمودی - تیون افقی - تیون چرخشی)
  • کانکتور خروجی 2 عدد SMA
  • صفحه تمام آلومینیوم
  • مقاومت در برابر بادهای شدید تا 200 کیلومتر بر ساعت 
  • قابلیت کار در شرایط دمایی 50- تا 70+ درجه سانتی گراد
  • ابعاد 650x650 mm
  • وزن 5.5kg
  • بهره گیری از بسته بندی مناسب برای کاهش هزینه ها در ارسال
  • دارا بودن تائیدیه های لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی , آزمایشگاه های مجاز , سازمان استاندارد و ...

مشخصات فنی محصول


Specifications

  Product code  30dBi-3D-easy3d-iso
  Dimensions  65cmx65cm
  Weight  5.5kg
  Frequency Range   5.1-5.8 GHz
  Gain  30dBi 
  Wind Survivability  200 km / 125mph
  Wind Loading  177 lb @ 125mph
  Polarization  DUAL line 
  ETSI Specification  EN 302 326 DN2
  Connectors  2x SMA Female RP
فایل های مرتبط فایل راهنمای کاربر
Download Download
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
آنتن سالید دیش 3 بعدی فاز 25dBi ( پایه اقتصادی ( اکو ) + ایزولاتور)
رنج فرکانس
5 گیگاهرتز
نوع آنتن
سالید دیش
قدرت آنتن
30dBi
ابعاد
650x650mm
سری High Performance
دارد
زاویه تابش
تا 5 درجه
ساختار آنتن
Dual
سایر مشخصات فنی
رنج فرکانس 5100 الی 5850 مگاهرتز
ساختار آنتن عمودی و افقی
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
کانکتور خروجی 2 عد RP-SMA Female
2 عدد کابل SMA to SMA در داخل کارتن بصورت رایگان موجود میباشد
مشخصات دیگر
سایر مشخصات دیگر
دارای پایه یا براکت اقتصادی (اکو)
دارای ایزولاتور + ردوم
تیون و نصب آنتن به صورت سه بعدی (عموی - افقی - چرخشی)
صفحه تمام آلومینیوم
مقاومت در برابر بادهای شدید تا 200 کیلومتر در ساعت
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط