لطفا چند لحظه صبر نمائید

آنتن سالید دیش کنبوتونگ مدل TDJ-5158P9Ax2 Antenna Solid Dish 33.5dBi Dual Kenbotong TDJ-5158P9Ax2


0.0 (0)
بدون دیگاه
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت TDJ-5158P9Ax2 آنتن سالید دیش کنبوتونگ 33.5dBi با ساختار دو قطبی Kenbotong Antenna Solid Dish 33.5Dbi . این محصول نوعی آنتن وایرلس در سری سالید دیش از محصولات کمپانی کنبوتونگ با استاندارد های مخابراتی آمریکا میباشد که از آنتن های Level A موجود در بازار به حساب می آیند که برای برقراری ارتباط در مسافت های طولانی در ارتباط های یک نقطه به یک نقطه طراحی و تولید شده است .

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
وزن : 10 کیلوگرم طول : 900 میلیمتر عرض : 900 میلیمتر ارتفاع : 0 میلیمتر
معرفی

 TDJ-5158P9Ax2 نوعی آنتن وایرلس در سری سالید دیش از محصولات کمپانی کنبوتونگ با استاندارد های مخابراتی آمریکا میباشد که از آنتن های Level A موجود در بازار به حساب می آیند که برای برقراری ارتباط در مسافت های طولانی در ارتباط های یک نقطه به یک نقطه طراحی و تولید شده است . این آنتن دارای اکسس پوینت یا رادیوی داخلی نمیباشد و شما براحتی میتوانید بستگی به نیاز خود انواع رادیو وایرلس با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز را با استفاده از کابل رابط به این آنتن متصل نمائید و ارتباط های نقطه به نقطه در مسافت های بسیار دور تا 100+ کیلومتر در صورت داشتن دید مستقیم را برقرار نمائید.

این آنتن برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 4900 - 6100 مگاهرتز) آماده شده است و قدرت گیرندگی این آنتن معادل 33.5dBi با زاویه تابش 3.5 درجه در حالت عمودی و افقی میباشد و با توجه به ساختار دو قطبی در این آنتن انتشار امواج در آن بصورت عمودی و افقی بصورت همزمان انجام میگردد .  عمده تفاوت آنتن های سری Dual و Single در قابلیت ارسال و دریافت در حالت عمودی و افقی میباشد . به طوری که در آنتن های دو قطبی یا Dual این فرایند در حالت افقی و عمودی بصورت همزمان انجام میگردد و در نتیجه پهنای باند و کیفیت ارتباط تقریبا دو برابر بیشتر از حالت Single یا تک قطبی خواهید داشت . همچنین قابل ذکر است در آنتن های Single فرایند ارسال و دریافت بسته ها بصورت عمودی یا افقی انجام میگردد .

از ویژگی بسیار برجسته و کاربردی در این آنتن میتوان به تنظیم کننده دقیق اشاره نمود . طراحی پایه و براکت های آنتن به صورت H در این آنتن و نوع اتصال فیدهورن قابلیت تنظیم آنتن را به صورت ۳ بعدی فراهم می آورد . از دیگر خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به کامل بودن متعلقات و وسایل لازم جهت نصب این در کارتن محصول , کانکتور خروجی این آنتن 2 عدد Ntype Female , مقاومت در برابر بادهای شدید تا 216 کیلومتر در ساعت و استفاده از آلومینیوم ناب به همراه رنگ ۳ لایه و Anti UV که ماندگاری این آنتن وایرلس را به بیش از ۲۵ سال تضمین مینماید.

رفلکتور آنتن وایرلس دیش کنبوتونگ از ساختار یکپارچه تشکیل شده است، سطح صاف و صیقلی رفلکتور موجب بالاترین کارایی در ارسال و دریافت سیگنال میگردد، استفاده از آلیاژ سبک و سخت آلمینیومی در تمام آنتن موجب حمل و نصب آسان در ارتفاع میگردد. همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای استاندارد IEEE802.11 a/n v2 و گواهینامه ها و تائیدیه ها و مجوزات جهانی CE , IEEE , FCC و داخلی صدا و سیمای ایران  , شرکت تکتا دانشگاه تهران , دانشگاه شیراز , سازمان استاندارد ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی میباشد . 

 
فایل های مرتبط  دانلود
فایل توضیحات  Download
فایل راهنمای کاربر Download

  • آنتن وایرلس سری سالید دیش کمپانی کنبوتونگ
  • امکان اتصال انواع رادیو با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز به آنتن 
  • توان آنتن 33.5dBi با زاویه تابش 3.5 درجه در حالت عمودی و افقی
  • ساختار آنتن دو قطبی
  • فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 4900 الی 6100 مگاهرتز)
  • کانکتور خروجی 2 عدد Ntype Female 
  • قابلیت تنظیم آنتن بصورت 3 بعدی 
  • امکان اتصال انواع رادیو با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز به آنتن 
  • بهره گیری از آلیاژ ایده آل در دیش و رفلکلتور
  • رفلکتور از ساختار یکپارچه تشکیل شده است  
  • استفاده از آلومینیوم ناب به همراه رنگ ۳ لایه و Anti UV
  • مقاومت در برابر بادهای شدید تا 216 کیلومتر در ساعت
  • دارای استاندارد IEEE802.11 a/n v2
  • دارای گواهینامه ها و تائیدیه های جهانی CE , IEEE , FCC
  • دارای گواهینامه ها و تائیدیه های داخلی صدا و سیمای ایران  , شرکت تکتا دانشگاه تهران , دانشگاه شیراز , سازمان استاندارد ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
TDJ-5158P9Ax2
رنج فرکانس
5 گیگاهرتز
نوع آنتن
سالید دیش
قدرت آنتن
33dBi
ابعاد
900x900mm
سری High Performance
ندارد
زاویه تابش
تا 7 درجه
ساختار آنتن
Dual
سایر مشخصات فنی
رنج فرکانس 4900 الی 6100 مگاهرتز
زاویه تابش 3.5 درجه
جهت انتشار امواج افقی و عمودی به صورت همزمان دوال پلار
سرعت مورد پشتیبانی 450 مگابیت در ثانیه
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
کانکتور خروجی 2 عد Ntype Female
مشخصات دیگر
سایر مشخصات دیگر
ابعاد 900x900 mm
وزن 10 کیلوگرم
مقاومت در برابر باد تا 216 کیلومتر در ساعت
آلیاژ بدنه آنتن آلومینیوم سبک و سخت
رنگ بدنه آنتن 2 پوششه UV با 10 سال ضمانت در مقابل خوردگی
قابلیت تنظیم آنتن بصورت 3 بعدی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط