گارانتی معتبر ضامن سلامت کالای شماست

ارائه آخرین دستاورد ها برای اپراتور ها و ارائه کنندگان خدمات اینترنت در کشور

۳۶۰


پیگیری کالای تعمیری 

 

  1. پیگیری فرایند کالای تعمیری صرفا از طریق تماس تلفنی امکان پذیر میباشد , شما سروران ارجمند میتوانید در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 10 الی 16 با واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل نمائید و از فرایند تعمیرات کالای خود مطلع شوید .
  2. لازم به ذکر است شرکت به محض دریافت کالا و پایان تعمیرات صاحب کالا را از طریق پیام کوتاه و تماس تلفنی مطلع خواهد کرد .
  3. با توجه به اینکه بخش خدمات پس از فروش شرکت تمامی تست های لازم را در هنگام تحویل کالای تعمیری به مشتری انجام میدهد , لذا هزینه ی تعمیرات نقدا از مشتری دریافت خواهد شد .
  4. شرکت برای اطمینان مشتری 5 روز مهلت تست برای کالای تعمیری در نظر خواهد گرفت , تا صاحب کالا بتواند تست های خود را بر روی کالای تعمیر شده انجام دهد .
  5.  تحویل کالای تعمیری تنها از طریق دریافت رسید انجام خواهد شد , لذا خواهشمند است در هنگام مراجعه به شرکت برای دریافت کالا رسید را همراه داشته باشید . 
  6. شرکت هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با کانفیگ کالای تعمیری نخواهد داشت و صرفا ایراد اعلام شده توسط صاحب کالا را رفع عیب خواهد کرد .