گارانتی معتبر ضامن سلامت کالای شماست

ارائه آخرین دستاورد ها برای اپراتور ها و ارائه کنندگان خدمات اینترنت در کشور

۳۶۰


پیگیری کالای گارانتی 
  1. همه مشتریان ارجمند شرکت تندیس رایان میتوانند نتیجه فرایند گارانتی محصول خود را از طریق وب سایت شرکت بصورت آنلاین پیگیری نمایند , همچنین شما سروران گرامی میتوانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10الی16 در تماس با واحد گارانتی شرکت پیگیر وضعیت کالای خود باشید.
  2. لازم به ذکر است شرکت به محض دریافت کالای گارانتی و اتمام فرایند گارانتی صاحب محصول را از نتیجه گارانتی کالا مطلع خواهد کرد و اعلام مطالب بالا صرفا برای تکریم بیشتر مشتریان میباشد . 

چگونگی پیگیری کالای گارانتی ( از طریق وب سایت )
در متن زیر سعی میکنیم چگونگی پیگیری کالای گارانتی را از طریق وبسایت شرکت شرح دهیم .

برای پیگیری کالای گارانتی محصول خود , ابتدا کد پیگیری را که از قسمت ارسال کالای گارانتی بدست اورده ائیم را در قسمت پیگیری کالای گارانتی وارد مینمائیم ( مانند تصویر زیر )

به محض وارد کردن کد پیگیری و کلیک کردن بر روی دکمه ی بررسی کن به صفحه ی زیر هدایت میشویم که شامل اطلاعاتی مانند ( تاریخ ثبت , ساعت ثبت , ایراد وارد شده ) در سمت بالا و خط افقی که فرایند گارانتی محصول را از زمان ورود تا پایان را مشخص مینماید , همانطور که در تصویر زیر مشاهده مینمائیم کالای ارسالی به دست شرکت نرسیده و شرکت منتظر دریافت کالای شما میباشد .

بعد از سپری شدن زمانی دیگر برای بررسی مجدد به وبسایت وارد شده و کد پیگری را دوباره وارد مینمائیم , با ورود به همان صفحه ذکر شده ملاحظه مینمائیم که دو گزینه ی اول تیک تائید خورده است و این بدان معناست که کالا به دست شرکت رسیده است و به واحد گارانتی تحویل داده شده است , همچنین شرکت پیامی نیز برای شما آماده کرده است که میتوانید مطالعه نمائید .

پایان پیگیری وضعیت دستگاه زمانی میباشد که تیک تائید تعمیر شده دیده شود و این امر به منزله ی پایان یافتن فرایند تعمیرات میباشد که از طریق پیامک و تماس تلفنی نیز به صاحب محصول اطلاع رسانی خواهد شد .