گارانتی معتبر ضامن سلامت کالای شماست

ارائه آخرین دستاورد ها برای اپراتور ها و ارائه کنندگان خدمات اینترنت در کشور

۳۶۰


ارسال کالا برای تعمیرات
  1. لطفا جهت ارسال کالای خود به واحد تعمیرات نکات زیر را با دقت خوانده و برای تسریع در امور کاری خود، رعایت فرمایید.

  1. قبل از ارسال کالای تعمیری به شرکت حتما با واحد خدمات پس از فروش شرکت هماهنگی نمائید , ارسال کالا برای تعمیر صرفا با هماهنگی واحد تعمیرات شرکت امکان پذیر میباشد.
  2. هزینه ارسال و دریافت کالای تعمیری بعهده مشتری  می باشد.
  3.  جهت سهولت و سرعت در انجام مراحل تعمیرات ارائه گزارش دقیق و مجزا بهمراه هر کالای ارسالی از طرف مشتریان محترم الزامی می‌باشد.
  4. جهت سرعت و دقت در دریافت کالای تعمیری، ارسال کالا توسط مشتریان محترم به شرکت بایستی فقط از طریق تیپاکس یا پست انجام گیرد، در صورت ارسال با باربری یا واحدهای ارسال دیگر پیگیری و مسئولیت قطعات به عهده مشتری می باشد.
  5. کالای تعمیری به محض ورود به داخل شرکت، ابتدا از طریق شرکت تندیس رایان پیامکی به شماره موبایل ذکر شده از فرستنده ارسال می شود که فرستنده کالا را از تاریخ ورود به شرکت مطلع سازد و پس از انجام تعمیرات و اتمام ان نیز پیامکی به مشتری ارسال می گردد.
  6. جهت سرعت و سهولت در ارسال کالای تعمیر شده، آدرس دقیق محل کار خود را به همراه نام ونام خانوادگی و شماره تماس ثابت و همراه، به طور کامل روی کالای ارسالی درج کنید.
  7. به علت جدا بودن واحد مرسولات ارسالی با واحد تعمیرات، در صورت نیاز به ارسال کالاهای خود با کالای خریداری شده، لطفا یادداشتی مبنی بر ارسال کالا به همراه کالای خریداری شده در داخل جعبه ارسالی بگذارید.
  8. شرکت به محض دریافت کالای تعمیری , هزینه تعمیر کالا را به مشتری اعلام خواهد نمود و مشتری مختار است نسبت به تعمیر و یا عدم تعمیر کالا اقدام نماید .
  9. مدت زمان فرایند تعمیرات از تاریخ ورود کالا به شرکت 7 روز اداری میباشد ( شامل پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل نمیباشد ) 
  10. ساعت پیگیری فرایند تعمیرات از ساعت 10 الی 16 میباشد .
  11. در صورتی که کالای معیوب احتیاج به قطعه داشته باشد و آن قطعه در شرکت موجود نباشد . شرکت مدت زمان تقریبی موجود کردن قطعه را به صاحب کالا اعلام خواهد نمود . 
  12. شرکت پس از انجام فرایند تعمیرات هزینه تعمیرات را بصورت نقدا دریافت خواهد نمود و تحت هیچ شرایطی کالا در صورت تسویه نشدن ارسال نخواهد شد . 
  13. با توجه به اینکه شرکت تمامی تست های مرتبط با تعمیر کالا را انجام داده است , اما با این حال مدت زمان تست کالای معیوب را 3 روز برای تهران و 6 روز برای شهرستان در نظر گرفته است , لازم به ذکر است مشتری موظف است طی مدت زمان اعلام شده کالا را تست نماید و در صورت مشکل به شرکت اعلام نماید . لذا پس از سپری شدن این مدت شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای تعمیری نخواهد داشت .