گارانتی معتبر ضامن سلامت کالای شماست

ارائه آخرین دستاورد ها برای اپراتور ها و ارائه کنندگان خدمات اینترنت در کشور

۳۶۰


ارسال کالا برای گارانتی
  1. لطفا جهت ارسال کالای خود به واحد گارانتی نکات زیر را با دقت خوانده و برای تسریع در امور مشتریان، رعایت فرمایید.

  1. هزینه ارسال و دریافت کالای گارانتی بعهده خریدار می باشد.
  2.  جهت سهولت و سرعت در انجام مراحل گارانتی ارائه گزارش دقیق و مجزا بهمراه هر کالای ارسالی از طرف مشتریان محترم الزامی می‌باشد.
  3. تمامی مشتریان میتوانند فرایند گارانتی کالای خود را از طریق وب سایت شرکت قسمت پیگیری کالای گارانتی بصورت انلاین مشاهده نمایند 
  4. طبق ارائه مستقیم گارانتی کارخانه سازنده به مشتریان، قطعات جانبی شامل ( آداپتور،کابل، بست ، پایه و …) شامل گارانتی نمی‌باشد.
  5. جهت سرعت و دقت در دریافت کالای گارانتی، ارسال کالا توسط مشتریان محترم به شرکت بایستی فقط از طریق تیپاکس یا پست انجام گیرد، در صورت ارسال با باربری یا واحدهای ارسال دیگر پیگیری و مسئولیت قطعات به عهده مشتری می باشد.
  6. کالای گارانتی به محض ورود به داخل شرکت، ابتدا از طریق شرکت تندیس رایان پیامکی به شماره موبایل ذکر شده از فرستنده ارسال می شود که فرستنده کالا را از تاریخ ورود به شرکت مطلع سازد و پس از انجام گارانتی و اتمام ان نیز پیامکی به مشتری ارسال می گردد.
  7. جهت سرعت و سهولت در ارسال کالای گارانتی تعمیر شده، آدرس دقیق محل کار خود را به همراه نام ونام خانوادگی و شماره تماس ثابت و همراه، به طور کامل روی کالای ارسالی درج کنید.
  8. به علت جدا بودن واحد مرسولات ارسالی با واحد گارانتی، در صورت نیاز به ارسال کالاهای خود با کالای خریداری شده، لطفا یادداشتی مبنی بر ارسال کالا به همراه کالای خریداری شده در داخل جعبه ارسالی بگذارید.
  9. در صورت اعلام هزینه قطعات کالاهایی که شامل گارانتی نبوده اند یا گارانتی آنها به اتمام رسیده است، جهت تسریع در ارسال کالای گارانتی، پس از پرداخت هزینه، پیگیری های لازم را انجام فرمایید.

برای آشنائی بیشتر با نحوه ی ارسال کالای گارانتی میتوانید متن زیر را دنبال نمایئد .

  • ابتدا برای اطمینان از صحت گارانتی کالای خود میتوانید سریال محصول خود را در وبسایت شرکت بخش گارانتی جستجو نمائید 

زمانی که سریال کالای شما تحت گارانتی شرکت باشد به صفحه زیر هدایت خواهید شد همانطور که ملاحظه میفرمائید ایتم هایی مانند ( نام کالا , نوع گارانتی , تاریخ شروع و پایان  گارانتی , پرینت کارت گارانتی , ارسال به واحد گارانتی , مطالعه ی شرایط گارانتی  ) به دقت مشخص شده اند .

در مرحله ی بعد میتوانید بر روی دکمه سبز رنگ با نام ارسال کالا به واحد گارانتی کلیک نمائید تا به صفحه ی زیر هدایت شوید 

با وارد کردن تمامی موارد مشخص شده در جدول بالا به صفحه زیر هدایت میشوید که کد رهگیری و نتیجه فرایند کالا را مشخص خواهد نمود . خواهشمند است کد رهگیری را یادداشت نمائید , لازم به ذکر است برای پیگیری وضعیت دستگاه خود از طریق سایت داشتن این کد الزامی میباشد .