لطفا چند لحظه صبر نمائید

اکسس پوینت روتر میکروتیک مدل Audience Access Point Router Wireless Mikrotik Audience (RBD25G-5HPacQD2HPnD)


0.0 (0)
بدون دیگاه
گارانتی دستکاه :

بررسی مشخصات , خرید آنلاین و قیمت Audience اکسس پوینت میکروتیک Mikrotik RBD25G-5HPacQD2HPnD Auddience . این محصول  یک دستگاه روتر بی سیم کوچک با سخت افزار و نرم افزار قدرتمند میباشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در سه باند (یک باند 2.4GHz و دو باند 5GHz) در محیط های داخلی فراهم مینماید  .

آماده ارسال

برای قیمت با بخش فروش تماس بگیرید
طول : 100 میلیمتر عرض : 235 میلیمتر ارتفاع : 97 میلیمتر

کالاهای مشابه

معرفی
RBD25G-5HPacQD2HPnD با نام تجاری  Audience  یک دستگاه اکسس پوینت روتر بی سیم کوچک با سخت افزار و نرم افزار قدرتمند میباشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در سه باند (یک باند 2.4GHz و دو باند 5GHz) در محیط های داخلی فراهم مینماید  . کمپانی میکروتیک در تعریف ابتدایی از این دستگاه آورده است که یک دستگاه Wi-Fi باید سریع , قابل اطمینان و آسان برای مدیریت باشد که بتواند سیگنال را به هر اتاق و هر نقطه ایی برساند و این دقیقا همان چیزی است که دستگاه های مخاطب (Audience) می توانند به سبک عالی ارائه دهند حتی در بزرگترین خانه ها و اماکن عمومی دیگر . 

با توجه به قابلیت عملکرد همزمان در سه باند مستقل بی سیم , این دستگاه میتواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید . شما همزمان  میتوانید از کانال 2.4 گیگاهرتز برای همه دستگاه های تلفن همراه خانگی خود استفاده کرده و کانال 5 گیگاهرتر که دارای 2 آنتن مستقل از یکدیگر میباشد را برای کارهایی که نسبت به از بین رفتن بسته ها حساس هستند مانند پخش فیلم های با کیفیت بالا , تلفن های VoIP و یا هر چه شما صلاح میدانید ذخیره کنید .  قدرت گیرندگی آنتن این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز معادل 3.5dBi (تکنولوژی2x2 MIMO) با امکان انتقال اطلاعات حداکثر تا نرخ 300 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از استاندارد بی سیم 802.11b/g/n میباشد . همچنین قدرت گیرندگی آنتن این دستگاه در فرکانس 5 گیگاهرتز در باند اول معادل 4.5dBi (تکنولوژی 2x2 MIMO) با امکان انتقال اطلاعات حداکثر تا نرخ 867 مگابیت بر ثانیه و در باند دوم معادل 4.5dBi (تکنولوژی 4x4 MIMO) با امکان انتقال اطلاعات حداکثر تا نرخ 1733 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از تکنولوژِی 802.11a/n/ac  میباشد . 

Audience ایده آل برای پوشش سراسری Wi-Fi در محیط های داخلی با مساحت بالا مانند( هتل ها , دانشگاه ها , فرودگاه ها , مجتمع های تجاری , اماکن مسکونی با متراژ بالا) با تعداد کاربران بالا میباشد . قابلیت Mesh (هم پوشانی) این امکان را برای شما فراهم میکند تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی سیم در محیط هایی با مساحت بالا به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر متصل نمایید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه بصورت مجزا کابل کشی نمایید . عملیات راه اندازی شبکه Mesh در این دستگاه به سهولت و با فشردن یک دکمه امکان پذیر است . راه اندازی اولیه در این روتر بسیار ساده است و شما میتوانید با نصب اپلیکشین های قابل دسترس در iOS و Android با استفاده از تلفن همراه به روتر متصل شوید . این اپلیکیشن ها شما رو از طریق یک فرایند ساده برای راه انداری راهنمایی میکنند . همچنین قابل ذکر است کمپانی میکروتیک در آزمایشات خود توانسته است محیط هایی تا 1858 متر مربع را با استفاده از چندین دستگاه Audience به شبکه بیسیم متصل نماید .

 


بر روی اکسس پوینت روتر بیسیم Audience سیستم عامل میکروتیک Router OS با سطح دسترسی Level 5 نصب میباشد که این دستگاه را به یک مسیریاب برجسته تبدیل کرده است . این سیستم عامل به طور مداوم و به مدت بیش از پانزده سال است که توسط مهندسان کمپانی میکروتیک مورد بازبینی و ترمیم قرار گرفته است و قابلیت های نظیر مسیر یابی | روتینگ , دیوار آتش | Fiewwall , پروتکل پیکربندی پویای میزبان آی پی دهنده اتوماتیک) | DHCP Server , ترجمه نشانی شبکه | NAT , پراکسی سرور | Proxy Server , رادیوس و مدیریت کاربران | Radius,User Management , تعادل رسانی بارگزاری | Load Balancing , شبکه خصوصی مجازی | VPN , راهگزینی برچسب چند قرارداری | MPLS , کیفیت سرویس | Quality of Service , میزبانی اتصالات | PPPOE - PPTP - L2TP - SSTP - OpenVPN - ISDN , پرس بسته ها | Packet Mangle , سرویس اشتراک گذاری بیسیم Hotspot و .... بسته به قابلیت های دستگاه و همچنین سطح دسترسی دستگاه در سیستم عامل در دسترس شما قرار میدهد .

 Audience  از لحاظ سخت افزاری شامل 2 پورت گیگابیت اترنت (قابلیت PoE IN در پورت 1) , پردازنده چهار هسته ایی مدل IPQ-4018 معماری ARM 32bit با سرعت 716 مگاهرتز برای هر هسته , مقدار ذخیره گاه حافظه 256 مگابایت و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه میباشد . از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به ابعاد 114x137x29 mm , قابلیت کار در درمای محیطی 40- الی 70+ درجه سانتیگراد , حداکثر توان مصرف انرژی 27W و 2 ورودی (جریان برق مستقیم DC و قابلیت PoE IN) برای تامین جریان برق محصول اشاره نمود . لازم به ذکر است این مطلب توسط شرکت تندیس رایان ترجمه و گرد آوری شده است در صورتی که نکته نظر یا نقدی به این مطلب دارید میتوانید در بخش نظرات ما را نسبت به برورسانی مطلب یاری نمائید . 

 
فایل های مرتبط دانلود
 فایل توضیحات  Download
فایل راهنمای کاربر Download

  • قابلیت استفاده به عنوان  اکسس پوینت روتر بی سیم با قابلیت عملکرد همزمان در فرکانس 2.4 یک باند و در فرکانس 5 گیگاهرتز دو باند 
  • بهره گیری از قابلیت مسیر یابی (نسخه سیستم عامل RouterOS با سطح دسترسی Level 5)
  • پشتیبانی از قابلیت Mesh (هم پوشانی)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 3.5dBi  - استاندارد وایرلس 802.11b/g/n - حداکثر سرعت 300Mbit/S)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 5GHz باند اول (توان آنتن 4.5dBi  - استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac - حداکثر سرعت 866Mbit/S)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 5GHz باند دوم  (توان آنتن 4.5dBi  - استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac - حداکثر سرعت 1733Mbit/S)
  • 2 عدد پورت گیگابیت اترت
  • در پورت 1 قابلیت PoE IN (سازگار با استاندارد 802.3af/at)
  • پردازنده  716 مگاهرتزی (چهار هسته ایی)
  • 256 مگابایت حافظه رم
  • حداکثر توان مصرف انرژی 27W
  • 2 ورودی (جریان برق مستقیم DC و قابلیت PoE IN) برای تامین جریان برق دستگاه
  • قابلیت کار در درمای محیطی 40- الی 45+ درجه سانتیگراد
  • ابعاد 114x137x29 mm
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نام محصول
RBD25G-5HPacQD2HPnD
ابعاد
100x235x97mm
سایر مشخصات فنی
پردازنده چهار هسته ایی مدل IPQ-4019 معماری ARM 32bit
سرعت پردازنده 716 مگاهرتز
مقدار ذخیره گاه حافظه 256 مگابایت
اپراتور سیستم Router OS
سطح دسترسی در سیستم عامل Level 4
دمای محیطی آزمایش شده برای کارکرد دستگاه 40- الی 60+ درجه سانیتگراد
مشخصات برق محصول
سایر مشخصات برق محصول
تعداد ورودی تامین جریان برق 2 عدد (PoE IN و جریان برق DC Jack)
ولتاژ ورودی DC Jack 12-57V
ولتاژ ورودی PoE IN 24-57V
حداکثر توان مصرف انرژی 27W
مشخصات خروجی اترنت
تعداد پورت اترنت
2 عدد
سرعت پورت اترنت
2 عدد با سرعت 10/100/1000
سایر مشخصات خروجی اترنت
قابلیت PoE IN در پورت 1
رابط و خروجی های دستگاه جانبی دستگاه
سایر رابط و خروجی های دستگاه
رابط و اتصالات اضافی ندارد
مشخصات بیسیم
فرکانس
2.4 و 5 گیگاهرتز
حداکثر سرعت بی سیم
2.9Gbit/S
مشخصات دیگر
ایده آل برای کار در
شبکه های بزرگ
سایر مشخصات دیگر
محیط های قابلی استفاده (داخلی)
حداکثر مسافت قابل پوشش یک واحد 150+ متر
گواهینامه ها و تاییدیه ها CE/RED FCC IC EAC ROHS
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید